maandag 9 april 2012

Budget : Nieuwe Catrice quarto's


a3105c4f Nieuwe Catrice Quatros: swatchesDe oogschaduws van Catrice vind ik prachtig en ik blijf ze maar kopen. Hun oogschaduwpaletjes met vier kleuren zijn ook hartstikke mooi, en ze hebben net twee nieuwe soorten uitgebracht! Tijd om die even te laten zien !
162e1167 Nieuwe Catrice Quatros: swatches
Dit zijn ze. Één palet met aardetinten (en blauw!) en één met groen, geel, paars… Wauw, die vind ik echt prachtig.
fa756f35 Nieuwe Catrice Quatros: swatches

b59285ed Nieuwe Catrice Quatros: swatches

Het palet met paarse kleuren heet 060 Rumble In The Jungle.
3daf928f Nieuwe Catrice Quatros: swatches
Het palet met de bruintintn heet 050 Twinkle In The Eye.
2b7ef4c5 Nieuwe Catrice Quatros: swatches
Rumble in the Jungle vind ik echt geweldig, wat een mooie combinatie van kleuren! Totaal niet voor de hand liggend, en totaal niet iets wat ik zelf bij elkaar zou uitzoeken. Ontzettend leuk dat een budgetmerk als Catrice dan juist zulke kleuren bij elkaar stopt. En ziet die combi er niet geweldig uit? Toen ik dit in de winkel zag stond ik meteen te trappelen om er een look mee te maken. En dat heb ik niet gauw!
55178e88 Nieuwe Catrice Quatros: swatches
De doosjes vind ik er ook zo mooi uit zien, van stevig dik transparant plastic. Handig ook in je stash, dan kan je snel zien welk paletje je voor je hebt liggen. Na één keer gebruiken zien de oogschaduws er trouwens uit zoals op de foto hierboven. Prima, nauwelijks beschadigt, en ze zijn niet gaan brokkelen of breken (wat je vaak ziet bij goedkope oogschaduws). Aaaah, wat vind ik deze paletjes prachtig. Vooral Rumble in The Jungle! Love it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten