maandag 9 april 2012

4 nieuwe lipsticks van Estée Lauder

Omg , ik moest hier gewoon een artikel over schrijven ! Het gaat erom dat ik vorig jaar voor Kerstmis 4 lipsticks kreeg van Estée Lauder . Toen gebruikte ik ze nog niet echt veel , maar nu wel . Daarom wou ik er even een artikel over maken !
de 4 lipsticks
Ik zei al dat ik 4 lipsticks had gekregen voor Kerstmis . Ik was er echt blij mee , maar ik zelf gebruikte ze amper ! Ze lagen maar wat in mijn kast , maar nu hou ik er echt van .

Ik heb de lipsticks in 4 kleuren : a) crystal Beige
                                                  b) crystal Orchid
                                                  c) classic Red
                                                  d) Plumberry  





Ik vind zelf Estée Lauder echt een  fijn merk . Er zijn natuurlijk wel goedkopere merken , maar als je dan iets koopt ben je echt zeker te vreden ! Ik gebruik het meest classic Red omdat je die kleur echt overal kan bij dragen en het staat erg mooi . 



Welke kleur vind jij het mooist ?                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten