maandag 9 april 2012

M.A.C


Moeder Natuur heeft ons van de lente laten proberen en hierdoor hebben we instant zin in kleur en zonneschijn. Tijd voor een lekker kleurtje op je lippen en een blosje op je wangen. En laat MAC nu aankomende 7 april met een prachtige collectie met alleen maar blushes uitbrengen! Très Cheek heet de collectie, wat een geweldige naam of niet? Wij zijn in ieder geval heel enthousiast én hebben al een kleine preview van een prachtige blush uit deze collectie. Lees gauw verder!
De collectie bestaat uit 6 verschillende blushes, in warme en koele tinten en zowel satin als frost finishes.
TrsCheek Beauty 72 MAC Très Cheek
Onlangsbijgewerkt4 MAC Très Cheek
Pink Tea, Full of Joy
Onlangsbijgewerkt2 MAC Très Cheek
Peony Petal, Lovecloud
Onlangsbijgewerkt3 MAC Très Cheek
Modern Mandarin, Immortal Flower
Powder blush – €19,00
  • Pink Tea – Neutral beige pink (satin)
  • Lovecloud – Bright mid-tone pink (satin)
  • Peony Petal – Bright blue pink (satin)
  • Modern Mandarin – Red-orange (satin)
  • Immortal Flower – Bright peach (satin)
  • Full of Joy – Lavender (frost)
Wat een prachtige kleuren he? Onze favorieten zijn Modern Mandarin en Full of Joy (rara welke kiest Martine, en welke kies ik?). Wat is jouw favoriet?
Het is voor de echte LLG-diehards niet zo moeilijk om te raden wie voor welke gaat natuurlijk. En daarnaast liet ik mijn favoriet al eerder in een kletsfilmpje zien. Ik ga namelijk voor Modern Mandarin! En hoe leuk is het dat ik hem alvast mocht uitproberen! Kijk even mee naar mijn nieuwe vriendinnetje!
BiosolkEssenceMAC102 MAC Très Cheek
BiosolkEssenceMAC111 MAC Très Cheek
BiosolkEssenceMAC117 MAC Très Cheek
BiosolkEssenceMAC143 MAC Très Cheek
Dik aangebracht, geblend
De blush is zeer gepigmenteerd en laat zich prachtig aanbrengen. Je kunt hem heel zachtjes maar ook heel fel aanbrengen en de blush blendt prachtig in de huid. Zeer goede kwaliteit! Wat een heerlijke blush! Op de foto rechts bovenaan op de website (met de heerlijk foute duckface icon knipoog MAC Très Cheek , je kent ons!) heb ik de blush op. Ook in deze en deze video draag ik de blush. Je merkt het, ik ben er dol op!
BiosolkEssenceMAC140 MAC Très Cheek
Iemand een kopje thee met een Très Cheek koekje erbij?
Wat vind jij van deze collectie? Zit er iets voor jou tussen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten