dinsdag 23 juli 2013

Ticket To Paradise -Essence-

Alle passagiers aan boord. Met de nieuwe collectie van Essence voert die je mee naar prachtige stranden waar je je kan relaxen en ontspannen. Kijk je mee naar de nieuwe collectie van Essence ...


Ik vind de collectie van Essence zeer mooi en speciaal en het belangrijkste het is weer lekker goedkoop!
 
Als eerste deze prachtige kleuren oogschaduw in cream vorm. Je kan ze gebruiken voor oogschaduw basis of gewoon als je niet veel tijd hebt dan kan je snel deze gebruiken.

Ik hier niet veel goeds over gelezen deze lipgloss zou niet goed zijn. Ze zien er heel mooi uit, maar ik vind ze nogal raar.

Mooi :) Ik wil ze allemaal !

Zeer mooie kleuren en zeker voor deze zomer zijn deze potloden zeer in.

Ik wil dit hebben nu !!!!
Wat vinden jullie van deze collectie ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten