dinsdag 23 juli 2013

10000 Pageviews + extra over hoe dat Beautyspot is ontstaan ...

Een kort maar krachtig bericht. Jullie hebben nu wel gemerkt dat ik nu weer elke dag 2 artikels op mijn blog zet en dat vinden jullie heel leuk volgens mij, want ik heb eindelijk de 10000 Pageviews gehaald !! 
Lees je mee hoe dat mijn blog is ontstaan ?
k begon denk ik 10 maanden geleden met mijn blog. Ik wou eigenlijk al langer mijn eigen blog hebben, maar ik wist nooit echt hoe ik het moest installeren enzovoort. Ik had vroeger ook een blog maar die deelden ik samen met een vriendin. Maar dat werkte niet zo goed en dan hebben we maar samen besloten om die blog weg te doen. Dus begon ik mijn eigen blog. Het was niet zo lastig om een naam te verzinnen, want die had ik al is vroeger bedacht samen met mijn papa ( die vraag krijg ik heel vaak ). En toen heb ik direct mijn eerste artikel geschreven ' de Yves Rocher Fleur de Noel  producten. ' dat is tot en met nu het meest gelezen artikel. Dat vind ik zo raar dat jullie dat artikel blijven lezen.
Dit was mijn eerste afbeelding dat op mijn blog verscheen nog niet zelf getrokken ;) ! 
 Daarna kwamen er maar meer en meer bezoekers. Ik wist nog niet echt helemaal hoe blogger  (de site waar ik mijn blog heb) in elkaar zat, maar tja, hoe meer en meer je er op komt hoe meer je leert verkennen. Ik vond het zo leuk om te zien hoeveel mensen nu op mijn blog aan het lezen zijn. Nu nog altijd. Na een tijd begon ik zelf mijn eigen foto's te maken met de Canon G11. Dat vind ik zo leuk om ze te trekken en de afbeelding te bewerken.
Dit is mijn fototoestel de Canon G11.
Nu bewerk ik mijn foto's en zo merk ik ook dat mensen meer mijn artikelen gaan lezen. Ik was eigenlijk vroeger al een beetje bezig met make-up. Ik weet niet hoe het komt, want in onze familie is er eigenlijk niet echt iemand die ook zo veel bezig is en zo veel heeft ( ik weet ik beloof het al lang maar mijn stash komt er echt aan ). Nu ben ik ook bezig dat ik alles wel juist schrijf, want dat is natuurlijk ook heel belangrijk als je een artikel leest waar een fout in staat dan denk je natuurlijk wel van ''Halo, kan die niet goed Nederlands''?!
Maar je moet natuurlijk ook niet te streng zijn hé :). 

Na een lange tijd dacht ik zou ik niet gewoon stoppen met deze blog ? Op mijn twitter had ik geschreven dat ik misschien met mijn blog zou stoppen, maar daar kreeg ik heel veel de reactie's van; Neen, niet doen enzovoort. Na lang denken ben ik dan toch gewoon verder gegaan voor mijn bezoekers. Ik krijg ook vaak de vraag waarom ik altijd zeg mijn 'blogje', wel mijn blogje of nu zal ik dan even zeggen 'mijn blog' is niet zo bekend als bijvoorbeeld misslipgloss, beautygloss, etc... . Dus daarom zeg ik altijd mijn blogje. 

Nu ben ik blij dat ik naar jullie heb geluisterd en dat ik ben blijven doorgaan met mijn blog, want eerlijk gezegd ben ik altijd bezig met mijn blog. Ik werk meestal 's avonds aan artikelen want dan heb ik net het meeste inspiratie nu zit ik ook te werken aan dit artikel in de avond, maar meestal krijgen jullie het de volgende dag te zien dan kan ik nog zien of ik het zo goed vind enzovoort.

Ben echt mega blij met mijn blog en hoop dat de bezoekers zullen blijven komen. En dit is het artikel al weer . Beautyspot zal blijven veranderen en ik ga ook met filmpjes beginnen. Ik wil al zeker zeggen: bedankt dat jullie mijn artikelen leuk vinden.  En dagelijks of wekelijks mijn blog lezen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten