woensdag 24 juli 2013

Lookbook #1 ~Woman~

Deze zomer heb ik het heel moeilijk om mooie kleren te vinden, maar ik zie zoveel dat ik mooi vind maar niks staat mij. Ik heb de laatste dagen wel veel op Lookbook gekeken  (http://lookbook.nu/) en heb een hoop prachtige kleding stijlen gezien!
Kijk je even met mij mee ... 
Oasap White Dress, Persun Blue Pumps, New Yorker Statement Necklace
Mango, Levi's Levis, Kenzo, Givenchy

1. Simpel, maar zeer classy en daar hou ik van. 

Zara Powder Blue Blazer, Alexander Wang Rockie Satchel, Blank Nyc Vegan Leather Pants, Banana Republic Mandarin Collar Shirt, Elizabeth And James Sand Shoes

2. Deze look vind ik niet helemaal mijn stijl, maar ik vind de blazer geweldig ! 

Kristine's Collection Dress

3. Prachtige jurk :O Die wil ik nu hebben ... 

Urban Outfitters Denim Shorts, H&M White Shirt, Hl Cap, Make Up Store Red Lipstick & Lippencil, Converse Sneakers

4. Ik vind de short en de blouse zeer mooi bij elkaar passen.  I LOVE IT ... 

Michael Kors Bag

5. Zo stijlvol en vooral de broek ! 

6. Woowww, ik hou van de jurk en van de hakken ! 

Chicnova Dress

7. HELLO SPRING 

Zo dit was mijn Lookbook #1 voor vrouwen. Volgende keer zijn de mannen aan de beurt ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten