woensdag 4 april 2012

Stash 2

Het is weer eens tijd voor een stash te laten zien die ik op dit moment echt heel mooi vind .
Voor de mensen die nu iets hebben van ''ik begrijp het niet''. Het gaat erom dat ik iedere 2 maanden en stash laat zien van andere personen . (Mijn stash komt er echt aan , maar de kast van de IKEA moet nog aankomen bij ons :) ) Dus ik laat dan zeker mijn stash zien !


waarom vind ik deze stash heel aantrekkelijk ? : Wel , de 2 kasten die zij heeft krijg ik dus ook . De
                                                                        lange witte kast is helemaal hetzelfde  , maar  de
                                                                        andere kast is ook hetzelfde , maar zonder spiegel.

mooi ingericht ? : Ja , heel ordelijk en lekker veel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten