vrijdag 22 juni 2012

Hema nagelak + blush +blendingbrush

Dankzij het vernieuwde assortiment kom ik de laatste tijd vaker bij Hema dan gewoonlijk. Hoe voelen de kwasten? Waar zijn de nieuwe blushes? Zie ik nog wat mooie kleuren nagellak? Ik reviewde al een aantal nieuwe producten, maar was nog niet klaar! Tijd voor een gemixte review met nagellak, een blendingkwast en een prachtige blush.
Photobucket


Photobucket
Na al 5 kleurtjes getest te hebben die goed bevielen, kocht ik weer 3 nieuwe kleurtjes. Een creamy wit, babyroze en kersenrood. Deze nagellakjes kosten €2,25 en daarom koop ik er snel veel te veel…


Op alle foto’s draag ik twee laagjes nagellak.

Photobucket
15 is een romige witte nagellak. Een goeddekkend en betaalbaar wit kleurtje is moeilijk om te vinden, maar Hema heeft het! 15 lakt wel iets streperig, met een derde laagje zou je dit wellicht kunnen verhelpen. Een witte creamy kleur steekt prachtig af bij de donkere huid en is een mooie basic voor nail-art.

Edit: ik bedenk me net dat er ook ‘Wet Look’ nagellak is van Hema in hetzelfde formaat en in dezelfde witte kleur. De Wet Look nagellak dekt niet goed, dus kijk uit dat je niet de verkeerde koopt (dat gebeurde mij namelijk ook bijna).
Photobucket
21 is lekker fel barbieroze, die iets naar de paarse kant neigt. Een prachtige kleur, die met twee laagjes goed dekt. Komt deze roze kleur je bekend voor? Dat klopt. Je zag hem al eerder in dit dupe artikel.
Photobucket
14 was bijna onmogelijk op goed op de foto te krijgen. 14 is een frisse, kersenrood. Een watertandend zomers kleurtje. Hij is mooi, maar dekt met twee laagjes nog niet voldoende.
Photobucket
Photobucket
Deze blendingkwast van Hema is niet nieuw, en ik weet dan ook al 2 jaar lang van zijn bestaan af, maar steeds vergat ik weer om deze kwast te kopen. Waarom? I don’t know! Het is echt een fijne kwast, die nog eens goed betaalbaar is ook. €2,50 kost hij, en dan kun je blenden als boter!
Photobucket
De kwast is gemaakt van dierenhaartjes, die lekker zacht zijn en de oogschaduw goed blenden. Mijn ogen zijn erg gevoelig, waardoor een kwast bij mij snel prikt, maar bij deze kwast heb ik nergens last van. Hij blendt goed en snel en voelt prettig aan. Aanrader! Ik gebruikte hem al in de oceaanblauwe ooglook tutorial. Zie hier.
Photobucket
Deze prachtige blush heb ik al een tijdje geleden opgestuurd gekregen en ondanks de prettiness, vergat ik hem steeds te reviewen. De blush kost €4,50 voor 7g.
Photobucket
Hema heeft twee nieuwe blushes in het assortiment. 1, roze en 2, bruin. De blushes zien er in hun doosjes prachtig uit. 1, die je hier zit glimt je tegemoet. De verschillende patroontjes en kleuren geven een speels effect.
Photobucket
Maar… één keer gebruiken en het patroontje is weg. Dat had ik al wel verwacht, maar toch is het minder leuk. Goodbye eyecandy!


Photobucket
Links: swatch van de bovenste laag. Rechts: Swatch van wat eronder zit.

Photobucket
De blush heeft een mooie framboos kleur met veel glans. Dat kan best heftig zijn, dus breng de blush voorzichtig (bijvoorbeeld met een stippling kwast) aan. Wel een pluspuntje voor meiden en vrouwen met een donkere huid: daarop zal de blush ook nog steeds goed te zien zijn. De blush geeft je wangen een mooie, warme zomerse gloed met een gezond kleurtje.
Photobucket
Met de blendingkwast ben ik het meest blij. Een fijne, betaalbare gewoon-in-de-winkels-te-koop blendingkwast, daar zeg ik geen nee tegen. Maar ook de witte nagellak vind ik erg mooi, net als de shimmery blush. Hema gaat er steeds meer op vooruit!
Hema nagellak €2,25
Hema blendingkwast €2,50
Hema Illuminating Blush €4,50

bron: veracamilla.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten