zaterdag 9 juni 2012

Garnier BB cream 5-en-1

De meningen over de BB cream van Garnier zijn verdeeld. Ik hoorde er nogal wat gemixte reacties over, waardoor ik zelf al bijna geen zin meer had om er een stuk over te schrijven. Maar de vragen bleven binnen komen, of ik toch mijn mening er over wil laten weten. Prima! Misschien weten jullie het al, dat ik de BB cream fijn vind ( anders zou ik er niet over schrijven )! Beniewd waarom ik het zo goed vind lees dan zeker verder...



Ik zal heel eerlijk zijn, het is zeker niet een crème die in de buurt komt van de echte BB creams. De consistentie is heel anders en hij dekt niet zo veel zoals een BB cream. BB creams zijn vrij dik en goed dekkend. Dit is meer een getinte dagcrème die je huid een beetje opfrist. Mix een druppeltje foundation met een beetje dagcrème, dan heb je ongeveer hetzelfde. Betekent dit dat het een slecht product is? Nee, zeker niet. Het is geen BB cream, maar ik vind het wel een prettige getinte dagcrème. Hij is vrij vettig, iets dat misschien niet goed werkt als je zelf al een vettige huid hebt. Of als je gewoon niet van vettige producten houdt. Ik hou er wel van als mijn foundation een beetje vettig/glanzend is, gewoon een persoonlijke voorkeur. Ik heb namelijk het idee dat het mijn huid wat stralender maakt, minder dof.
Hier zie je mij met de BB cream van Garnier op.


 
 
In alle eerlijkheid, ik ben wel te spreken over de BB cream van Garnier. Hadden ze er nou maar de stempel ‘Tinted moisturizer’ op gegeven, dan was het helemaal correct. Ik vind het vooral een prima product voor dames (meiden!) die gewoon geen behoefte hebben aan een dikke laag foundation. Wat ik overigens nog wil opmerken is dat hij nu, in dit koude weer, prima werkt. Zodra het weer heet wordt en onze huidjes meer zweten/glimmen leg ik hem misschien weer weg. Dan is het wellicht iets te veel van het goede. Ook zou ik deze niet mee nemen op vakantie (naar een warm land), dat gaat sowieso niet goed qua vettigheid. Maar verder, prima spul!
Garnier BB cream is te koop bij de drogist en kost €13,99 voor een tube van 50 ml (let wel, foundation bevat meestal 30 ml, 50 is best veel!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten