donderdag 17 mei 2012

Deze week een gratis lipgloss in de Libelle

Deze week zat er een lipgloss in de Libelle. Je kon kiezen uit twee verschillende kleuren voor overdag een transparante kleur en voor 's avonds een frambozenrode kleur. Zelf heb ik de frambozenrode kleur gepakt  omdat ik al veel transparante kleuren heb. Ben je benieuwd wat ik ervan vind....
De verpakking vind ik zelf heel chic en ook een handig formaat voor in je tas. Ik moet veel denken aan een Chanel lipgloss als ik de lipgloss van de  Libelle zie.

Hier wat in de Libelle staat over de lipgloss:


Glossy lippen:
Een lipgloss is een een must-have in je handtas. Ze bestaan nu ook in minder kleverige textuur.
overdag: is een transparante, lichtroze of witte lipgloss ideaal.
's avonds: geeft een meer gepigmenteerde versie je een extra dosis glamour.

Probeer dus snel de gratis lipglossuit die u bij deze Libelle vindt,in lichtroze of frambozenrood!
Graag nog vollere lippen? Haal gewoon beide kleuren in huis! Breng de frambozenrode gloss aan op je volledige lippen en zet in het midden de lichte kleur. Zo krijgt de ronding van je lippen meer aandacht.



 Natuurlijk heeft de Libelle ook een stukje mode en beauty staan. Ik vind dat ze er echt leuke dingen hebben in staan. Hier een paar foto's...
Hebben jullie de lipgloss van de Libelle al uit getest ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten