donderdag 17 mei 2012

Eerste review: M.A.C technique



Ik heb jullie al verteld over dat ik vorige zaterdag naar de M.A.C technique ben geweest. Het was trouwens super tof en heb echt veel bijgeleerd, maar ik had jullie ook verteld dat ik na de M.A.C sessie gratis producten kreeg. Ik had jullie gevraagd of jullie daar een review over wilden. En ja , jullie wilden het. Ben je benieuwd...
We kregen bij de sessie een boekje waar we in moesten schrijven welke de producten die we daar gebruikten. Daar zeiden ze welke foundation bij onze huid pasten of welke kleur oogschaduw bij ons paste.
Ik heb twee producten gratis gekregen. Als eerste heb ik een foundation gekregen. Ik heb er al één, maar die foundation is een beetje te donker voor mijn huid. Niet echt te donker , maar meer voor als ik echt weer wat bruiner ben. Dus heb ik een lichtere foundation die ze mij hebben aangeraden. De foundation is in de kleur Medium. Deze foundation blijft echt zo lang en mooi zitten. Zeker een aanrader!

























En dan als tweede heb ik een poeder gekocht die er bij hoort. Ik heb wel de M.A.C prep and prime, maar nog geen poeder van M.A.C en ik kreeg te horen dat deze poeder echt door elke visagist word gehoord. Deze poeder word gebruikt voor je foundation af te poederen. Dan gaat de foundation niet glimmen. En ja , het werkt echt. Door deze poeder gaat je foundation echt niet glimmen en blijft de foundation lekker lang zitten. De poeder is in de kleur MEDIUM PLUS .








Geen opmerkingen:

Een reactie posten