woensdag 18 april 2012

Yves Rocher : concealer nummer 100

 Ik denk dat ik de beste concealer ooit heb gevonden . Ik heb echt waar jaren , jaren , ... gezocht naar de beste concealer . Die puistjes , onzuiverheden en wallen bedekt . En ik heb hem echt gevonden die elke onzuiverheid kan bedekken .
Ik test deze concealer ongeveer 1 maand en bevalt mij echt super goed ! Het product bedekt echt elke onzuiverheid . Dit heb ik echt nog nooit gehad . Een concealer die wallen , puisten , onzuiverheden en nog veel meer bedekt . Ik vind dit product in 1 woord fantastisch !
Ik zelf heb hem in de sale gekocht bij Yves Rocher  maar ik denk dat  de concealer iets rond de 10 euro kost  . Oke , ik weet het dit is  niet echt budget . Maar ik denk dat je voor alle budget concealers die je koopt en die niet fijn zijn met dat geld gewoon 1 fijne concealer hebt . Die echt alles bedekt .
Ja , ik ben echt blij dat ik een concealer heb gevonden die echt alles bedekt !

De kleur is in 100 Très Clair 
Ik heb de concealer in de kleur 100 Très Clair . De kleur is wel voor mijn huidskleur net iets te licht , maar dat maakt niet echt zoveel uit bij mij .

Welke concealer vinden jullie op dit moment het fijnst werken ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten