woensdag 18 april 2012

Budget 12 : Catrice lipsticks


Links : 160 Pink Panther Rechts : 010 : Good Nudes !
De lipsticks van Catrice heb ik altijd goed gevonden , maar het leek mij wel is leuk om een artikel te schrijven over de lipsticks van Catrice die ik net heb gekocht .
         








Ik heb net 2 nieuwe lipsticks gekocht van Catrice . Ik vind ze echt heel mooi en zomers . En ook ik denk dat Catrice heel populair is met de lipsticks , want zeker elk meisje op school heeft zeker 1 lipstick in de kast zitten . Ik vind al heel lang dat Catrice mooie lipsticks heeft , maar had eigenlijk nooit echt zin om is te gaan kijken . Dit jaar heb ik 12 lipsticks van Catrice gekocht . Ik vind ze echt   prachtig .

Kleuren : 160 Pink Panther en 010 Good nudes !
Prijs : rond de 3 euro
Kwaliteit : de kleuren komen goed over op je lippen en mooie pigmentatie

Ik raad het jullie zeker aan ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten