zondag 22 april 2012

The Body Shop : Moringa

Ik heb echt een super lekkere geur gevonden in de Body Shop . De vrouw in de winkel rade mij dit aan omdat ik zei dat ik geintresseerd was in een lekkere zomerse geur . 

Ik heb de reis formaat mee gepakt omdat ik binnen 2 weken met school op uitspap naar de Ardennen ga voor 2 dagen . Dus ik vond die formaat wel handig .

De Body Shop heeft een lekkere geur Moringa . De geur vind ik echt heerlijk !
Het ruikt heel fris , opgewekt , ... . En van zo'n geuren hou ik dus echt enorm .

prijs : ik heb het voor 5 euro kunnen kopen in de Body Shop
geur ? : opgewekt , fris en fruitig
aanrader ? : zeker voor mensen die van bloemen geuren  houden , maar mensen die daar niet echt zeer van houden niet echt een aanrader

Geen opmerkingen:

Een reactie posten