maandag 2 april 2012

MAX producten

Ik kreeg een e-mail van een meisje ( sorry mag geen naam vermelden ) die vroeg of ik iets wou laten zien van budget merken .  Ik dacht aan Essence ,maar daar zijn al heel veel reviews van dus ga ik wat zeggen over de MAX producten .
Ik zelf heb de oogschaduwpaletten gekocht en lipglossjes .

1. de oogschaduwpaletten : Ik denk dat ze iets rond de 2 euro kosten .
                                             Prachtige kleuren , je kan ze met water aan brengen of zonder .
                                             Met water zie je echt de mooie glitters die er in zitten dus dat zou ik zelf  beter dragen voor een feestje en je kan ze natuurlijk ook gewoon aan brengen en dan zie je de kleur ook , maar net iets minder . (LET OP : wees voorzichtig met de oogschaduws zelf ze vallen er nog al snel uit )


2.de lipglossjes: Ik heb 4 lipproducten gekocht .
                           Ze smaken niet echt lekker , maar ze hebben wel een mooie glans op je lippen .
                           Het kost iets rond de 1.50 dus lekker budget .
                           Het leuke is je kan het overal aan doen , want de 2 lipglossjes hebben een spiegel en een lampje in de dop dus lekker handig vind ik zelf ! ;)



lipproducten









Geen opmerkingen:

Een reactie posten