zondag 1 april 2012

H£M producten

De H£M producten ! :)
Vandaag was ik in de H£M en zag daar super leuke producten staan !
Dus die wou ik toch even aan jullie laten zien .

a) Ik heb 3 lipproducten gekocht en ze zijn zo mooi .

1. 2 lipglossjes ze hebben alle 2 een lekker smaak !
    De roze lipgloss heet soft Vanilla en smaakt dus  ook echt naar ''vanilla''.
   De oranje met glitters heet Apple£Guava en smaakt daar dus ook naar ! ( Mmmmnn... lekker)
2.Dan heb ik ook nog een lippenbalsem die heet My lovely Lipbalm coconut mango , en ja , zo smaakt het  ook . Het enige wat ik jammer vind is dat het in een potje zit , maar voor de rest ziet het er erg leuk uit .


b)Dan heb ik handdoekjes gekocht dat vind ik altijd wel handig voor in mijn tas voor als ik in dee bus zit of voor gewoon even mijn handen te verschonen .  De handdoekjes heten My lovely Wet Wipes ginger£lime . Het is ook voor je gezicht , maar zelf zou ik het alleen gebruiken voor mijn handen . Ze rieken heel lekker vris! Echt een genieter  !


c) En als laatste heb ik 2 nagelakjes gekocht . De paarse kleur heet Urban Spirit en is echt zo mooi voor een gewone dag en zelf voor een feestje . Het dekt met 2 lakjes .
 De roze kleur heet WildFlower en is echt heel vel,mooi roze . Het dekt met 2 lakjes .



  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten