dinsdag 3 april 2012

Catrice: Million Styles effect top coat


Afgelopen  zaterdag ben ik samen met vrienden naar het kruidvat gegaan om deze collectie is heel goed te bekijken en ja, ik heb er een paar van gekocht ;) .
Ik zag het staan er rende er op af om deze direct te pakken . Als je deze nog wil moet je super , super snel zijn , want het is maar Limited Edition en zijn echt zeer snel weg .
Ik kwam dan volgende woensdag terug en ze waren allemaal weg ! Enjoy de review . 


In totaal zijn er 8 nieuwe effect top coats;
  • C01 – No Smoke Without Fire. Een donkere topcoat die een ‘rokerig’ effect aan je nagellak geeft. Het is eigenlijk een soort grijzig laagje die je over de onderkleur heen legt. Ik vond dit effect zelf niet zo’n succes eigenlijk.
  • C02 – Million Dollar Baby. Een grove glitterlak met ronde zilveren glitters met een champagne ondertoon.
  • C03 – Miss Money Penny. Een shimmery topcoat met een warme gouden/peachy ondertoon.
  • C04 – Shake it! Flake it! Een flaky. Lijkt erg op Night in Vegas, een topcoat van Essence. Die van Essence is iets goedkoper, dus als die er is zou ik voor Essence gaan.
  • C05 – Return of Space Cowboys. Een blauw/paars/groene duochrome topcoat. Hiermee transformeer je een creamy lakje tot een wat spannender lakje met een mooi duochrome effect.
  • C06 – Godfather of Pearl. Ook een duochrome topcoat, maar me minder groen en met meer lila. Deze duochrome topcoat heeft meer parelmoerkleurtjes (dus een beetje alle kleuren van de regenboog) terwijl bij Return of Space Cowboys het groene en paarse de overhand heeft.
  • C07 – Holo que tal?! Ik vind hier niets holografisch aan! Het is een shimmery topcoat, net zoals Miss Money Penny, maar dan met een koele, lila/blauwe ondertoon.
  • C08 – Have an ice day. Topcoat met fijne, holografische glitters.

Van de 8 heb ik er 5 mee naar huis genomen, omdat ik deze persoonlijk het mooiste vond. Alhoewel, Return of Space Cowboys lijkt me ook geweldig mooi, maar deze was al uitverkocht! Van de week dus nog maar een keer terug om te zien of ze deze topcoat misschien hebben aangevuld…



Wat ik verder nog kwijt wil over deze lakjes is het fijne kwastje. Een stukje breder en afgerond, zodat je de lak veel netter en secuurder aan kunt brengen dan voorheen. Ideaal! Dezelfde kwastjes zie je bijvoorbeeld ook bij die nieuwe L’Oréal en Essence lakjes (en natuurlijk de vernieuwde Catrice lakjes) en ik ben er erg over te spreken.

Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. De prijs van deze limited Million Styles effect top coats is €2,99 per flesje. Momenteel is er zelfs een aanbieding: 2 Catrice lakjes voor €4!! De topcoats zijn slechts verkrijgbaar tot eind april en zolang de voorraad strekt. Ik zou zeggen, snel je naar de winkels en scoor jouw favo topcoats, voordat ze allemaal uitverkocht zijn. Oei, dat gaat straks vechten worden bij die pilaar…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten