maandag 21 december 2015

Wat kunnen jullie verwachten op mijn blog ? + Nieuwe lay-out ?

Dag lieve schatten,

Vandaag heb ik besloten om terug met mijn blog te beginnen. Omdat de pagevieuws nog steeds erg hoog lagen en sommige artikelen erg veel zijn gelezen vond ik het een leuke start om terug te beginnen met mijn blog.

Ben je benieuwd wat je nu allemaal kan verwachten op mijn blog en hoe mijn blog er zal uitzien in 2016 ? Lees dan zeker verder !

chain, beautiful, and fashion afbeelding
Afbeelding:
http://weheartit.com/entry/214706569/explore?context_user=_sammyy_
De artikelen van mijn blog zullen gaan over beauty, fashion, lifestyle, ... . Jullie kunnen 1 of 2 artikelen verwachten op mijn blog per dag. Vroeger typte ik heel lange artikelen, maar daar zal nu verandering in komen. Ik zal kortere artikels schrijven, maar wel met alle informatie.

Ook zal mijn lay-out veranderen in 2016. Ik ben er nu al even mee bezig, maar ik kan jullie vertellen dat het een super lay-out wordt en helemaal mijn stijl is en hopelijk ook die van jullie.

Hebben jullie zelf nog vragen of ideeën voor artikelen ?
Laat dan gerust een reactie achter ! 

DIKKE kus Lenet 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten