zaterdag 24 augustus 2013

Wat moet ik nog doen voor dat het school begint ?

Pffff, ja het is bijna zover. Het woord school zegt al genoeg een heel jaar weer studeren, vroeg opstaan,... . Maar eiegnlijk moet ik nog een hele hoop doen voor dat het school begint. En als ik dat allemaal heb dan ben ik helemaal gereed voor school en dan kan ik op 1,5 oor goed slapen, want de dag voor het school kan ik echt nooit goed slapen, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ben je benieuwd lees dan zeker verder...
 Die .. | via Facebook
Ik moet eigenlijk vooral de basic dingen nog kopen voor school zoals Kaften, pennen, ... . Maar ik zal een soort van lijstje maken met daar in wat ik nog wat ik nog moet kopen.

1. Kaften : Ik heb een paar proefkaften gehaald bij de Hema om te zien of dat goede kaften zijn voor in mijn boekentas.

2. Schoenen: Ik heb een paar witte lage All-Stars al, maar die zijn al een beetje vuil dus ik zou er graag mooie witte terug willen.

3. Haarlak + haarspray tegen hitte : Dit heb ik ieder jaar nodig.

4. Een losse trui : Ik zou nog graag zo'n een mooie gele trui.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten