zondag 25 augustus 2013

Shoplog #1

Ik heb de laatste tijden weer veel geshopt en dan vooral bij de HM. Ik heb vooral dingens geshopt specifiek voor school, maar natuurlijk ook voor in de vrije tijd. Ik heb denk ik ongeveer €100 uit gegeven aan kleding, maar dat vind ik wel redelijk voor wat ik allemaal heb gekocht. Dus ben jij benieuwd wat ik allemaal heb gekocht en hoe alles echt exact kostte ? Lees dan zeker verder... 

Ik heb zoals je kan aan zien aan mijn collega eerst een lichte, zeer skinny jeans gekocht. Ik heb een heel jaar met een verkeerde broek rond gelopen en dan vind ik eindelijk een broek die mij past en dan moet ik die natuurlijk hebben. De broek zit goed aan mijn poep en aan mijn benen. Ik heb deze broek dan ook ineens 2 keer gekocht ! 
€19,95

Dan heb ik ook een andere broek gekocht met kleine scheuren er in. De broek is wel iets donkerder het neigt zelf een beetje naar zeer licht grijs. Ik heb jammer genoeg geen afbeelding van mijn broek gevonden, maar de prijs is ook €19,95. Ik heb deze broek wel maar 1 keer gekocht ! 

Dan heb ik nog een wit doorzichtig hemdje gekocht van de Diveded collectie. Deze collectie vind ik echt geweldig. Je kan er alles vinden. Omdat ik wel van basic hou op school is deze collectie super voor mij ! 
De kleur is wel verkeerd op de foto het is geen rood hemd, maar een wit hemd ! 

 €14,95

Ik heb dat hemd dan ook nog in het bruin gekocht. Ja, bruin ik weet dat het een kleur is die veel mensen niet pakken, maar als je bruin,blond haar hebt is het echt geweldig.

Dan heb ik een nog een gele trui gekocht met een kap, maar ik ben er zo verliefd op ! Die trui kan je look zo opfrissen als je gewoon een jeans met een grijze t-shirt aan doe en dan die trui GEWELDIG ! De trui heb ik dan in geel gekocht.
 €19,95

Ik heb dan nog 5 t-shirt gekocht gewoon lekker basic. 

Bedankt, en willen jullie dit meer lezen ? Laat dan gerust een reactie achter ... <3 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten