donderdag 1 augustus 2013

VERANDERING

                                                                 Kleine update
Normaal gezien zet ik elke dag 2 artikel op mijn blog, maar ik zie dat dit niet goed werkt. Ik wil nu elke dag iets op mijn blog zetten en ik wil het zeker vol houden, want een blog runnen is niet zo makkelijk als je denkt.
Dus nu gaat er 1 artikel komen per dag en soms nog 2 artikelen, maar dan wel 1 groot artikel en dan 1 klein artikel. Ik ga mijn best doen dat ik elke dag zeker 1 groot artikel op mijn blog komt.
Wil je hier meer informatie over lees dan zeker verder... ! 
Everybody changes.
Hahahaha, ik weet niet waarom deze afbeelding heb gekozen :)  ! 
Zo je al hebt kunnen lezen is dat ik nu in de plaats van 2 artikelen, 1 groot artikel op mijn blog ga zetten! 
Normaal gezien staat het eerste artikel er altijd om 8.00 uur er al op, maar zeker in de voormiddag. 
Als ik er 2 plaats dan zal die om 15.00 uur er op staan.

Sorry, voor dit maar ik moet ook nog een beetje aan mezelf denken ! 
ALVAST BEDANKT ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten