maandag 22 juli 2013

Terug van weg geweest ...

Na een zeer lange tijd niks meer van mij te laten horen ben ik eindelijk weer terug. Ik weet dat ik nu jullie vertrouwen in mij en mijn blog niet meer is zoals ervoor, maar ik hoop dat ik nu in dit artikel kan uitleggen hoe dat komt.



Ik zal even uitleggen waarom ik zo lang niks meer van mij heb laten horen.
Ik zit al van het 15 jaar op de zelfde school en ben nooit naar een andere school gegaan dus ik kende mijn vroegere school echt van top tot een. Iedereen kende mij en ik kende iedereen.
Ik heb nooit last van iemand gehad en daarom had ik het zo moeilijk deze periode. ''Maar waarom'' denken nu mensen, waarom blijf je dan niet gewoon op die school ?!
Ik deed dit jaar heel hard mijn best, maar mijn punten waren niet goed dus de leerkrachten zeiden tegen mij dat ik best een school kan zoeken omdat ASO voor mij te hoog ligt. Ik heb eerst niks tegen mijn ouders gezegd en het gewoon genegeerd, maar ik heb het dan gewoon tegen mijn ouders gezegd.
Ik ben dan naar het CLB gegaan dat is een soort van mensen die u helpen om u een school te zoeken en ik moest een soort van enquete invullen en daar ging kwam uit dat ik iets met make-up kom doen.
Eigenlijk had ik dat ook al ingedachte om een school te zoeken met een make-up.
Maar eigenlijk wou ik gewoon op die school blijven, maar ik heb dan echt een tijd lang nagedacht en dat nadenken gaat niet over een paar dagen, maar over een paar maanden zelfs.
Ik heb mij er dan gewoon bij neergelegd en tegen mij zelf gezegd ik ga nu gewoon nog genieten van de tijden dat ik op school ben.
De laatste dagen op die school waren voor mij het moeilijkste om een soort van afscheid te nemen en te denken van nu sluit ik een mooi hoofdstuk af en dat ging zeer goed.
2 Weken erna ben ik naar Frankrijk gegaan om lekker te genieten en dat heeft mij zeer goed gegaan.
Ik ben nu ingeschreven in een schoonheidschool en daar ben ik zeer benieuwd naar. Hopen dat ik mij daar ga thuis voelen, maar het belangrijkste ik blijf mij zelf en als mensen daar iets tegen hebben dan is het pech voor hun, maar veranderen voor andere mensen doe ik nooit !
Ik begin weer helemaal met bloggen en hoop dat ik zo weer het zelfvertrouwen in jullie kan vinden.
Hoe is jullie vakantie al gegaan ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten