zaterdag 25 augustus 2012

Givenchy Acoustic Colors herfst/winter 2012


Givenchy Acoustic Colors herfst/winter 2012

 Givenchy Le Make-up heeft een nieuwe collectie uitgebracht om ons te laten stralen in le herfst en le winter. Fall is coming to town en Givenchy bereidt je er al vast op voor met de ‘Acoustic Colors’ collectie, die sinds gister te koop is. Sparkly producten stelen de show, terwijl de zon nog schijnt en de vogeltjes fluiten.
Photobucket


Photobucket
Acoustic Colors is een prachtige collectie waardoor ik gelijk moet denken aan een drukke club vol zwarte cocktailjurkjes, enorme nepwimpers, dure sieraden en een date met teveel witte wijn op. De collectie bestaat uit smokey oogschaduw, donkerrode lipstick en veel zwart en donkergrijs in de verpakkingen. Dat alles wel met glitter en glamour. Véél glitter en glamour.
Uit de collectie heb ik (kijk uit dat je je niet verslikt in de ingewikkelde productnamen):
+ Oogschaduwpaletje Le Prisme Yeux Acoustic Quatuor (Limited Edition)
+ Lipstick Rouge Interdit Shine in Acoustic Wild Rose
+ Lipgloss Gelée D’indterdit in Acoustic Wild Rose.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Why save the best for last? Ik begin gelijk goed. Le Prisme Yeux Acoustic Quatuor vind ik het mooiste stuk van collectie, een oogschaduwpaletje wat makkelijk in je handpalm past. De bovenkant van de deksel glimt je al tegemoet, en dan heb je de binnenkant nog niet eens (goed) bekeken…
Photobucket
Onderin het palette zit een laatje met daarin 3 mini kwastjes. Een beetje onnodig, die sponsapplicators hadden van mij al helemaal niet gehoeven. Hoe makkelijk het laatje open glijdt en de kwastjes eruitschuiven, heeft wel zo zijn charme. Net als de magnetische sluiting van het deksel boven de oogschaduws.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Le Prisme Yeux Acoustic Quatuor
Dit paletje is een lust voor en óp het oog. De oogschaduws zijn enorm glinsterig, maar zie jij jezelf niet met een killer shiny ooglook aan het kerstdiner zitten? (dit vraagt wel wat inlevingsvermogen aangezien het augustus is). Ik vind het een prachtig party palette, voor feestjes, verjaardagen en etentjes. De textuur van de oogschaduws is zacht, de pigmentatie is prachtig en dankzij de vele glitter is er wel wat fall-out, maar wanneer je je kwasten goed aftikt, is dit minimaal.
Le Prisme Yeux Acoustic Quatuor € 50,50

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Rouge Interdit Shine Acoustic Wild Rose
Givenchy zorgt er wel voor dat hun producten in killer verpakkingen zitten. Ook de Rouge Interdit Shine lipstick ziet er prachtig uit. ‘Shine’ is de balsem achtige lipstick lijn van Givenchy. De doorzichtige huls verraadt het al: je krijgt vrij doorzichtige lipstick. De lipstick doet weinig. Hij geeft een subtiel frambooskleurtje met her en der wat glittertjes.
Rouge Interdit Shine Acoustic Wild Rose €28,50

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Gelée D’indterdit Acoustic Wild Rose
We sluiten af met de lipgloss. Deze vind ik mooier en indrukwekkender dan de lipstick, maar zo booming als in de verpakking, is de lipgloss op mijn lippen ook weer niet. Wel heb ik het idee dat mijn lippen voller lijken, en de donkerrode en fuschia gekleurde glitters zouden zo van de kerstversiering kunnen komen.
Gelée D’indterdit Acoustic Wild Rose €26,00
Photobucket
De Givenchy Acoustic Colors producten zien er prachtig uit. Prach-tig. Helaas ben ik over de kwaliteit van de lipproducten iets minder te spreken. Ze zijn onopvallend en blijven niet lang zitten, maar hebben wel een flink prijskaartje.
Van het oogschaduwpalette daarentegen, krijg ik spontaan zin in een feestje. Mooi in de verpakking, prachtig in gebruik. De oogschaduws zijn enorm gepigmenteerd en glinsteren er lustig op los. Is er deze herfst of winter een luxe item waar je meer geld aan wilt uitgeven, dan raad ik Le Prisme Yeux Acoustic Quatuor zeker aan.
Le Prisme Yeux Acoustic Quatuor € 50,50
Rouge Interdit Shine Acoustic Wild Rose €28,50
Gelée D’indterdit Acoustic Wild Rose €26,00
Givenchy Acoustic Colors is bij de erkende verkooppunten verkrijgbaar vanaf 23 augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten