donderdag 2 augustus 2012

Essence Sun club 01


Omg , wat ben ik blij dat ze dit terug ik het vast assortiment hebben gestoken . Ervoor wou ik dit altijd al hebben dit product . Nou , dus om het kort te houden ( of anders begin ik heel mijn leven te vertellen ) stond ik dus in het Kruidvat en ging even kijken naar de collectie's , maar innees zag ik daar mijn droom liggen wat ik al zo lang wou . En nu heb ik het ! Dus dacht ik even ,... hier schrijf ik een review over . Dus ben je beniewd Lees dan snel verder....
De Sun Club heeft 2 producten één voor mensen met een lichtere tint van huid en de andere is dan voor mensen met een donkere huidskleur . Ik heb de lichtere tint gepakt , want ik ben echt heel bleek dus ja , ik kan niet echt een donkere bronzer op mijn gezicht doen . De Sun Club dient niet alleen voor je gezicht maar je kan het ook als oogschaduw gebruiken , voor je gezicht en lichaam .
Het product heeft 6 verschillende tinten . Allemaal vind ik ze prachtig !

Wat ik echt possitief vind aan dit product is dat het heel lang op je gezicht blijft zitten . Ik heb soms bij zo'n shimmer powders dat het na 1 uurtje direct al de shimmers weg zijn .
Dat vind ik dan echt stom , want je hebt dan je geld weggegooid aan een product met wat shimmers die na een uur al weg zijn . Nou , met dit product is dat dus totaal niet .
Is dit nu een aanrader ? Ja , ik raad jullie dit echt , waar zeker aan . De prijs is iets van rond de 2 euro en de kwaliteit is zeer goed .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten