vrijdag 27 juli 2012

Lid worden en de reactie's



Ik zie dat er meer en meer bezoekers op mijn blog komen, maar de reactie's en mensen die mij gaan volgen mis ik eigenlijk nog wat. Ik ben al heel blij met mijn bezoekers! Ik heb nu ongeveer per dag 100 bezoekers, maar ik zou 3 dingen aan jullie willen kwijt.


1. Als eerste willen jullie misschien jullie vragen of als jullie antwoorden op een artikel. Het bij de reactie's achter laten. Dat is als eerste goed voor mij, want het is handiger gewoon zo bij de reactie's te antwoorden dan bij mijn e-mail adres.

2. ( Dit is niet verplicht hé! Het is wat ik graag zou willen.) Als jullie mij een plezier willen doen dat is jullie bijvoegen bij 'Lid worden'! ;)


3. Ik wil jullie ook bedanken dat jullie mijn blog komen bezoeken!

Bedankt !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten