maandag 4 juni 2012

Wishlist



Het is weer eens tijd voor een Wishlist! Hier laat ik zien wat ik graag deze maand zou willen hebben. Ik heb per ongeluk één maand niet gedaan door mijn vakantie in Frankrijk. Maar nu heb ik wel een 'Wishlist' voor de maand augustus! Hier is mijn Wishlist....



1. Heel de nieuwe collectie van Essence. Essence gaat ( of misschien is het al uit ) een hele mooie collectie uitbrengen met pigmenten enzovoort. Heel leuk! Dat wil ik zeker niet missen.... ( zie foto's )
Zo mooi <3 I like it 
2. Ook nog de nieuwe nagellakjes van de nieuwe collectie van Dior mijn favorieten merk! Het zijn vooral hele  felle kleuren. Daar hou ik echt van!




3. De nieuwe collectie van Catrice. Die vind ik ook prachtig! ( zie foto's ) ! :-) En ja, het zijn ook pigmenten. De pigmenten zijn deze zomer echt helemaal in. En heel goede tip voor vrouwen met een wat donkere huidtype. Staat ze altijd heel mooi. 


4. Een nieuw Sleek pallet. Ik heb al heel veel palleten , maar ik vind die van Sleek altijd zo mooi! Die wil echt kopen deze maand! 

5. De nieuwe BB cream van Maybelline. Vele mensen zeggen dat het een hele goede en dekkende BB Cream is. 
Maybelline Dream Fresh BB Cream
Bron: Misslipgloss.nl

Zo dat was mijn Wishlist al weer. Niet zo veel, maar ik vind het allemaal zo mooi! Wat zouden jullie graag kopen of hebben  deze maand? Laat dan gerust een reactie achter! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten