dinsdag 26 juni 2012

Wishlist

Ik weet dat ik veel maanden heb overgeslaan van 'mijn wishlist', maar voor mensen die ervoor mijn blog nog niet volgende. En wishlist is een een artikel waar ik in schrijf van wat ik deze maand graag zou willen hebben hier mijn wishlist van deze maand.



1.  Bij de Hema had ik is heel mooie, zomerse nagelakjes gekocht. Ze waren zo mooi en prachtig. Ik wil ze echt bijna allemaal hebben!
2. Van M.A.C ga ik  vandaag een nieuwe vloeibare highlither kopen. Ik wou het er toch even bij zetten, want stel je voor dat ze het niet hebben. Dan moet ik het misschien op een andere dag kopen dus dat staa ttoch ook even bij 'mijn wishlist'.
3.Een nieuwe, korte short voor op vakantie. Omdat deze week de vrijdag vertrekken wij naar Frankrijk. En ik zou nog graag een nieuwe  jeans short hebben.
4. Een nieuwe Ray Ban zonnebril. Die wil ik al zo lang !!
5. Niet echt iets van hebben, maar ik zou heel graag een A- test hebben op mijn rapport zien!
6. Heel veel make-up kopen in Frankrijk!


Ja, dat was het zo 'mijn wishlist' van dit moment.

En wat willen jullie graag hebben in deze maand ? Laat dan gerust een reactie achter...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten