woensdag 27 juni 2012

Ik vertrek op reis en ik neem mee...

Ja, zo als jullie al konden lezen bij 'mijn wishlist' had ik geschreven dat ik graag een A-test zou willen hebben. En ja, ik heb een A-test ! Maar oké, zo als iedereen wel weet is er na het lange schooljaar vakantie. Eindelijk ! En ik dacht dat het misschien wel leuk zo zijn als ik een artiklel schrijf van ' Ik ga op reis en ik neem mee...'



Ik ga op reis en ik neem mee ... :

1. Niet te veel make-up, want ik heb is meegemaakt dat ik echt 4 oogschaduwpaletten mee pakte en nog veel meer en dat ik gewoon niks meer bij kreeg. Tja, ik ga natuurlijk zoals jullie wel weten veel make-up kopen. En dan moet ik het echt wel mooi goed kunnen opbergen!
2. Zonnebrandcrème, heel belangrijk !
3. Mijn zonnebril en mijn bikini ( in alle kleuren :) )
4. Mijn computer voor op mijn blog te werken. Ja, ik blijf voor mijn blog werken ook in Frankrijk.
5. DVD's voor als er geen leuke programma's zijn op tv.
6. Geld.
7. En natuurlijk nog wat t-shirt's en nog veel meer !

Wat nemen jullie mee op reis ? En naar waar gaan jullie ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten