zondag 29 april 2012

Rosy Glow van Dior

Ik heb een super leuk artikel gevonden op de blog: beautygloss.nl. Ik zou graag met jullie het artikel delen .Hier het artikel :







Wie herinnert zich nog de magische Rosy Glow blush van Dior die Wim gebruikte bij mij in dit filmpje? Nou, ik wel hoor! Ik kreeg hem maar niet uit mijn hoofd, dagelijks dacht ik er even aan. Wat een geweldige blush, deze móest ik hebben! De Dior Rosy Glow is een blush die zich aanpast aan je huidskleur. Het maakt dus niet uit of je heel licht bent of juist een tintje hebt, hij zal je goed staan. Inmiddels heb ik hem in mijn bezit en ik ben er zó blij mee! Het is wel een aparte blush hoor, je moet echt van knalroze houden als je hem wilt dragen. Goed, lees verder voor mijn review!

Zoals alle dior producten zit de blush in een mooi zilveren doosje.
Uiteraard komt het doosje in een fluwelen donkerblauwe huls. Deze zorgt er voor dat je doosje mooi krasvrij blijft.
Zilver! Ik vind het leuk dat de Dior producten steeds vaker in een zilveren huls komen in plaats van donkerblauw. Dat vind ik veel frisser staan.
Daar is hij dan, de Rosy Glow blush! Allereerst: hij ruikt naar rozen. Niet super sterk, maar een beetje als je echt aan de poeder zelf ruikt. De Rosy Glow hoort bij de lentecollectie van 2012, maar Dior heeft er voor gekozen dit een permanent product te maken. Wohoo! Ik had dit al gehoopt, het ziet er echt uit als een product dat al snel één van de bestsellers zal worden. Het ‘wonder’ aan deze blush is dat hij zich dus aanpast aan je huid. Dit doet hij op basis van warmte en vocht. Hierdoor kan ik er geen duidelijke foto van maken op mijn gezicht, ik ben nu ziek, dus warm en zweterig. Ga even naar het filmpje van Wim om te zien hoe de blush er uit ziet bij mij, ook denk ik dat hij vast in de toekomst voorbij zal komen in een filmpje of FOTD (dat weet ik wel zeker eigenlijk).
Dit is hoe de blush er uit ziet met flitser. De kleur is echt héél opvallend roze. Ja, de blush ziet er goed uit met elke huidskleur, dat weet ik zeker. Je moet alleen wél van opvallende blush houden! Toevallig is het nu trendy om vrij opvallende blush te hebben, met name roze. Natuurlijk weet Dior dit al lang. Toch zou ik je zeker aanraden om bij de Dior counter even te vragen of ze de kleur bij je kunnen testen. Als je normaal meer van de baksteenrode blush bent is dit misschien wel heel popjes-achtig voor je.
Zonder flitser, in daglicht
Met flitser
Zonder flitser
Met flitser
What can I say? Ik ben helemaal verliefd op de Dior Rosy Glow blush. Wat een snoepige kleur! Ik ben gék op knalroze blush. Ik draag eigenlijk nooit echt bruinige of rode blushes, roze is echt mijn ding. Dat hij zich aanpast aan je huid is natuurlijk al helemaal gaaf. Het motiefje in de blush doet het hem – daar word ik vrolijk van! Deze prachtige blush zit dus voortaan in de vaste collectie. De blush kost €44 en is te krijgen bij de luxere parfumeries. Ik raad je aan altijd naar een counter toe te gaan. Dat is zo’n stand van Dior, bijvoorbeeld bij de Bijenkorf. Check hoe deze blush staat bij jouw huid, loop er even een kwartiertje mee rond. Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten