zondag 8 april 2012

KOH nagelakjes !


Had ik het vanochtend over kleurige sneakers, ga ik het nu over kleurige nagellak hebben! KOH brengt dit voorjaar namelijk weer een geweldig mooie limited edition lijn op de markt met vrolijke, opvallende en vooral verleidelijke kleuren. Deze nieuwe collectie heet ‘Sexy’, want met mooie handen en perfect gelakte nagels ben jij deze zomer hartstikke onweerstaanbaar. Weg met die typische winterse lakjes (taupe, bruin, grijs) en say hello to colour! KOH Sexy bestaat uit vrolijke, frisse kleuren die werkelijk van je nagels afknallen.



KOH Sexy bestaat uit de volgende kleuren;
  • Tease – perzikoranje met subtiele iriserende shimmer
  • Sensual – mintgroen met subtiele iriserende shimmer
  • Pleasure – zonnegeel met subtiele iriserende shimmer
  • Daring – dieprood met metallic finish
  • Flirt – oudroze met metallic finish
  • Seduce – dieppaars met metallic finish
Ik ben blij dat de zon scheen, zodat ik jullie de mooie shimmers en de metallic shine extra goed kan laten zien! Die komen met het felle zonlicht namelijk extra goed uit de verfDe lakjes van KOH dekken vrijwel meteen, maar zijn het mooiste met twee lagen (behalve Daring, die dekt al in één keer). De structuur is niet te dun, niet te dik en de lak verdeeld dan ook gemakkelijk over mijn nagels. Alleen de roze kleur, Flirt, vond ik lastig lakken. Dit was de enige kleur die strepen opleverde, terwijl de rest streeploos en gemakkelijk aan te brengen was. Het kwastje is trouwens niet heel breed (terwijl de meeste nieuwe lakjes wel zo’n innovatief breed kwastje bevatten). Hierdoor moet je wel in een aantal stroken je nagellak aanbrengen, maar persoonlijk vind ik dit niet zo’n punt.
De dieprode en dieppaarse lakjes, Daring en Seduce, zijn ZO intens van kleur en zitten ontzettend ‘strak’ op de nagels, het lijkt wel autolak. Echt heel mooi, deze twee zijn dan ook mijn favorieten. Alhoewel de subtiele shimmertjes ook wel erg mooi zijn hoor. Vooral Pleasure, de zonnetjesgele kleur, dekt verrassend goed. Meestal is dat niet het geval bij gele lakjes en vaak staan gele lakjes ook een beetje viezig en vergeeld, maar deze kleur is just right. Lekker zomers!

Je merkt het, ik ben enthousiast over deze collectie! Daarbij is KOH ook gewoon een merk wat goede kwaliteit nagellak levert. Deze lakjes blijven veel langer mooi op mijn nagels dan andere merken nagellak, dus dat is zeker een pluspunt en ook de prijs waard. KOH lakjes zijn namelijk niet goedkoop, voor een flesje van 10 ml betaal je €14,95. De gehele collectie aanschaffen wordt dan ook een duur grapje (ook al zou je dat misschien wel het liefste willen!), maar aan de andere kant is het dan wel specialer om gewoon met zorg één mooi KOH lakje uit te zoeken.
KOH is verkrijgbaar bij de betere parfumeriespeciaalzaken en drogisterijen, de KOH flagship stores in De Bijenkorf Amsterdam en Eindhoven, de KOH self services-store in De Bijenkorf Amstelveen en Utrecht en via www.kohcosmetics.com

Welke lakje vind jij het mooist ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten