donderdag 5 april 2012

Budget 4 : Essence fruity


Essence is toch wel mijn meest favoriete budgetmerk hoor! Ik ben weg van die Nail Colour 3 lakjes, ik ben weg van die Volumizing Lash Powder en ook over hun mascara’s en overige nagelproducten ben ik zeer te spreken. Heel gek, maar Essence trekt me meer dan Catrice.
Ik vind het dan ook extra leuk om jullie vast de nieuwe trend edition van april/mei 2012 te laten zien genaamd Fruity. Deze collectie ligt pas vanaf half april in geselecteerde Kruidvat en Trekpleister filialen, maar hier kunnen jullie vast zien wat ons te wachten staat!

Essence heeft zich voor deze collectie vooral laten inspireren door, je raad het al; fruit! Leuk om te zien dat er nu niet per se gekozen is voor felle fruitige kleurtjes, maar juist de wat zachtere en frisse tinten. Fruity is een typische lentecollectie! Deze collectie bevat vooral veel producten voor de nagels, waarvan de topcoat met fruitgeurtje toch wel de meest bijzondere is. Die wil ik sowieso hebben!
Eyeshadow Sorbet – €2,79 per stuk
Dit is creamy oogschaduw met een moussestructuur in zachte pasteltintjes. Hieronder zie je de kleuren One Kiwi A Day, Banana Joe en Peach Beauty.
Lipbalm – €1,99
Altijd handig, lipbalm! Deze lipbalms bevatten een tintje die je lippen er extra fris en fruitig uit laten zien en een smaakje die past bij de naam. Verkrijgbaar in Very Cherry en Peach Beauty.
Blush Sorbet – €2,79
Deze blush geeft je wangen een fris blosje! De blush heeft een moussestructuur die lekker licht en luchtig aanbrengt. Breng deze blush aan met je vingertoppen en blend het goed uit op de appeltjes van je wangen voor een fruitige lentelook! Verkrijgbaar in de kleur Smoothie Operator.
Fruity Nail Polish – €1,79
In deze collectie bevinden zich een vijftal fruitige lakjes waarvan er twee creamy lijken en drie spikkels lijken te bevatten. Die spikkels geven denk ik het effect van fruitpitjes? Het ziet er in elk geval lekker vrolijk uit! Van links naar rechts zien we hieronder; Very Cherry, Banana Joe, Mashes Berries, Peach Beauty en One Kiwi A Day. Must. Have. Them. All. Vooral die met spikkels vind ik leuk!
(Scented) Top Coat – €1,99
Ik weet dat er nagellakjes bestaan met geurtjes (Revlon en Rimmel hebben er een stel in hun assortiment), maar met deze topcoat kun je elke lak voorzien van de geur van zoete, rijpe aardbeien. Hmmmm! Deze topcoat heeft dan ook de naam Smells Like Strawberry…
De andere topcoat, de sealing topcoat genaamd Stay Fruity, is speciaal bedoeld voor over nailart heen, zoals Nail Fruits, rhinestones of andere opplakdingen. Deze topcoat is extra dik en extra ‘stevig’ en zorgt dat je nailart extra goed blijft zitten.
Nail Fruits – €1,99
Bijna 2 jaar geleden heb ik een nailart tutorial gemaakt op Beautylab waarbij ik gebruik maak van fimocanes in de vorm van plakjes fruit. En dit is net zo iets! Om jezelf deze lente van top tot teen fris en fruitig te maken is dit wel echt de finishing touch. Plak ze op je nagels, smeer die Sealing Top Coat eroverheen en voila! Nagels om op te eten :)
De prijzen vallen weer reuze mee en ik kijk erg naar deze leuke collectie uit. Vanaf half april in de winkels, dus houd het schap in de smiezen boys and girls! Nog even geduld hebben.
Anyways, die Scented Top Coat is mine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten