woensdag 23 december 2015

L'oréal Paris: Sublime Bronze spray

Zelf gebruik ik regelmatig zelfbruiners en zeker voor een feestje. Nu de kerstdagen er weer aankomen hou ik zeker van een mooi bruin kleurtje. Normaal gezien gebruik ik altijd ik L'oréal Paris Dream Mousse. Wil jij graag weten wat ik nu het beste vind en wat ik jullie aanraad om te gebruiken voor de kerstdagen ? Lees dan zeker verder.

Zoals ik dus er juist al vertelde gebruik ik regelmatig zelfbruiner. Dit omdat het NIET schadelijk is voor de huid. Vroeger gebruikte ik altijd L'oréal Paris Dream Mousse. Dit is ook een zelfbruiner, maar dan in een mousse vorm. Deze heb ik toch 2 maal opnieuw gekocht en vind hem nog steeds geweldig.


Ik heb echt zeker 6 maand gedaan met de mousse van L'oréal en wou dus weer dezelfde kopen. In de winkel hadden ze die niet meer liggen, maar wel de L'oréal Paris Sublime Bronze Spray. Ik heb het nu al een week gebruikt en vind het echt een top product !
Je sprayt dus gewoon je lichaam makkelijk een snel in met de spray en laat het dan even drogen voor 2 minuten. Je ziet niet direct effect, maar geloof mij in de loop van de dag zie je je lichaam steeds bruiner en bruiner worden op een heel mooie manier en ZONDER strepen of vlekken.
Ook hoef je de spray niet meer in je lichaam te wrijven, waardoor je je handen dus niet meer moet wassen.
Echt geweldig !
Misschien 1 nadeel is dat de spray misschien veel sneller op zal zijn dan de Mousse.

Als ik jullie was zou ik toch gaan voor de L'oréal Paris Sublime Bronze Spray omdat dit veel sneller werkt en een mooier effect geeft.

Ken jij deze producten en welke zelfbruiner gebruik jij ? Laat gerust een reactie achter. 
Dikke kus Lenet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten