woensdag 4 september 2013

Favorieten berichten van Beautyspot #8

Herinnering:  Er is een win actie bezig op mijn blog. Zou je graag willen mee doen en ben je benieuwd wat je kan winnen ga dan even naar de zoekbalk op mijn blog en typ win actie in en je komt er bij ! Dus doe gerust mee. - De win actie loopt tot 12 september-
De favorieten berichten van beautyspot zijn echt een succes ze worden telkens opnieuw gelezen op mijn blog. En dat vind ik zeer fijn vandaag heb ik alle artikels gezocht die het meest in Augustus werden gelezen !
Dus ben je benieuwd welke artikels het meest werden gelezen deze maand ? Lees dan zeker verder ...
  LIvE FAST, DIE YOUNG | via Tumblr
1.aarstylist Kristin Ess, die onder andere het haar van Lauren Conrad verzorgt, zegt het volgende: 'De haarpunten zijn het meest beschadigde deel van je haar. Je hoofdhuid geeft natuurlijke oliën af en zeker als je lang haar hebt, bereiken deze oliën niet helemaal het einde van je haar. Dus dat gedeelte is altijd een stuk droger en doffer.'
gespleten haarpunten
Gespleten haarpunten in alle soorten en maten
Tumblr
Kristin Ess geeft advies hoe wij dit deel van onze haren het beste kunnen verzorgen:
Iedere keer als je je haar stijlt
Als jij je dag begint met natte haren, wrijf dan een kleine hoeveelheid beschermende serum aan het einde van je haarpunten. Is je haar erg droog? Gebruik dan het serum over het hele haar. Je kunt beter vettige oliën vermijden: dit trekt namelijk vuil en stof aan waardoor je punten nog doffer lijken. Als je haren volledig droog zijn, dan kun je de punten stijlen. Dit kan ook als je van jezelf al wat slag in je haren hebt; de punten worden op deze manier mooi glad en shiny.
Twee keer per maand
Een diepverzorgende conditioner is ook erg belangrijk om je haren te een oppepper te geven. Gebruik onder de douche een conditioner met een pure olie zoals jojoba. Deze kun je vinden in de meeste drogisterijen. Kristin Ess zegt hierover: 'Je haarpunten zullen deze verzorging helemaal in zich opnemen.' Laat het product ongeveer tien minuten intrekken en spoel het daarna goed uit.
gespleten haarpunten
Herkenbaar..
Tumblr
Om de twee of drie maanden
Laat je haarpunten regelmatig bijknippen. Helaas, dit is en blijft nog altijd de beste manier om je haren helemaal gezond te houden.
Bron: bellasugar.com
Hoe hou jij je haarpunten gezond?

2.Het is weer tijd voor een Lookbook van de week. Ik vind de Lookbooks de meest tofste artikels op te schrijven omdat ik dan zoveel inspiratie opdoe voor jullie, maar ook voor mij zelf ! Dus dat vind ik geweldig.
Jullie vinden de Lookbooks percies ook heel leuk om te lezen, want die hebben de hoogste statistieken, maar genoeg hierover ben je benieuwd welke looks ik deze week het mooist vind ? Lees dan zeker verder ... 
Chicwish Creepers, Chickwish Backpack, Plndr Dress, Romwe Shorts
French Rdv Cap, Motel Rocks Shirt, Monki Shorts, Asics Sneakers

Topshop Top, Dorothee Schumacher Pants, Office Heels

Labellamafia Dress, Santafina Bracelet, Kafé Bracelets, Scotti Store Bracelets, Choies Shoes

T Shirt, Sixth June Vest


3.De Back To School Looks zijn weer een hype op het internet. Iedereen wilt wel weten hoe dat ze zich snel kunnen op maken en er dan toch nog stralend kunnen uit zien. Ik ben er een grote fan van ! Dit jaar moet ik 40 min op de tram zitten en vorig jaar moest ik er maar 5 minuten op zitten ! Dus ik had vorig jaar tijd zat, maar dit jaar niet, dit jaar moet alles SNEL gaan. Dus daarom heb ik enkele Back To School Looks gezocht op Youtube dus zijn jullie benieuwd lees das zeker verder ...













<3 ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten