donderdag 15 augustus 2013

Zweten, maar deodorant helpt niet ?

''Zweten, maar deodorant helpt niet ?'' Wat nu, dacht ik dan. Ik heb het dan bij mij vooral op plaatsen waar je juist geen deodorant moet spuiten. Zoals, op mijn handen en voeten. Ik heb nooit echt last van bezweten oksels, maar ik vond het echt niet leuk om altijd met bezweten handen mensen een hand te geven. Dus was ik naar een dermatoloog gegaan en die zij dat dit veel voor komt in de puberteit en zij had de perfecte oplossing en deodorant voor over heel je lichaam ! En ik moet zeggen het is echt geweldig !

Ja, Axitrans is een deodorant die je op plaatsen kan rollen die bijvoorbeeld gevoelig zijn of waar een dunne huid aanwezig is zoals dus aan je voeten of aan je handen bijvoorbeeld, maar ook aan je gezicht. Ik zou dan wel het niet over heel je gezicht smeren, want ik gebruik de roller voor op mijn voeten en handen en na 2 keer had ik echt GEEN last niet meer van zweten ! Echt niet, het enige vond ik dat mijn voeten erg droog waren, maar ik heb er dan een goede lotion aan gedaan en dan was het na een paar dagen weg.
Je mag de deodorant enkel gebruiken als je blijft zweten. Je moet er mee stoppen als je geen last meer hebt van zweet. Als je dan weer last hebt van zweet mag je het erna terug gebruiken.

Axitrans kan je kopen in de apotheek en is helemaal niet zo duur. Ik raad je wel aan om eerst wat meer uitleg te vragen aan de verkoper dan heb je zeker genoeg uitleg, want ik ben geen dokter of dermatoloog.
Je kan het natuurlijk wel voorstellen aan je dermatoloog, want ik zou geen enkele deodorant meer willen!

-Dit is geen artikel om u te verplichten om dit product te kopen.- 
Bedankt <3 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten