woensdag 31 juli 2013

Nieuwe Parfum's #7

Yesssss, ik heb eindelijk weer nieuwe parfum's en dit zijn dan toch wel parfum's die ik echt veel heb gebruikt deze vakantie en nog altijd ! Kijk je even mee welke parfum ik heb gekocht ?
Lees dan zeker verder !
  
Ja, ik vind ze geweldig ! Deze parfum's zijn echt helemaal mijn smaak. Ik heb al heel veel parfum's, maar deze zijn toch wel echt mijn favoriete parfum's van de vakantie.
Just Cavalli en Yves Saint Laurent (Manifesto) zijn echt top parfum's.
Ik ben een zeer moeilijke met parfum's. Ik heb 51 parfum's, maar ik was ze eigenlijk allemaal een beetje beu dus daarom had ik gespaard voor deze parfum's. Ze ruiken zeer vrouwelijk, maar stiekem gebruikt mijn papa mijn parfum's ook ! Geen probleem, hahahaha het is zijn geld !
En heb jij nieuwe parfum's gekocht ? Laat dan gerust een reactie ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten