zondag 28 oktober 2012

Budget tip # 12: Essence Class of 2013

In oktober verblijd Essence ons weer met een prachtige, nieuwe Trend Edition. Deze keer kan je met de collectie heerlijke looks maken in de stijl van de welbekende Amerikaanse highschool-meiden. Een beetje boyish, gewaagd maar toch erg vrolijk en netjes. Benieuwd naar de collectie? Lees dan snel verder voor meer informatie en afbeeldingen!


Eyeshadow Pen
Pen die gebruikt kan worden als oogschaduw en als eyeliner. Geeft een licht glinsterende finish. Verkrijgbaar in 01 want to be my freshman?, 02 school’s out forever en 03 blues of being cool. Adviesprijs: 1,89 EUR.
Lip Tint
Frisrode/roze accenten op je lippen die ook nog eens lang blijven zitten? Yes please! Verkrijgbaar in 01 alpha better gamma en 02 ready for rush week?. Adviesprijs: 1,99 EUR.
Blush & Translucent Powder
Look at this beauty! De blush wordt sowieso weer een heel gewild item, dat kan ik nu al voorspellen. Snel bij zijn dus! Ook de transparante poeder is iets waar ik heel erg benieuwd naar ben en zeker wil gaan aanschaffen. De blush draagt de naam 01 Alpha Better Gamma en de Translucent Powder 01 Sheerleader (erg leuk!). Adviesprijs: 2,99 EUR.
Nail Polish & Top Coat
Hier kan ik echt heel kort over zijn: ik wil ze allemaal! Vooral de topcoat lijkt me echt geweldig! Verkrijgbaar in 01 blues of being cool, 02 school’s out forever, 03 ready for rush week? en 04 alpha better gamma. De topcoat heeft de naam 01 College Hero gekregen. Adviesprijs: 1,89 EUR (Nail Polish) & 1,99 EUR (Top Coat).
Hair Ties & Cosmetic Bag
De haarbandjes zijn niet echt mijn ding (hehe =)), maar ik wil sowieso het make-up tasje hebben! Hoe leuk is de kleur en de typische schoolbag-uitstraling ook? Ik zeg: must-have. Verkrijgbaar in 01 Campus Fellows en 01 Old-School Bag. Adviesprijs: 1,59 EUR (Hair Ties) & 2,99 EUR (Cosmetic Bag).
Deze prachtige collectie is vanaf oktober 2012 verkrijgbaar bij alle filialen van Kruidvat en Trekpleister in Nederland. Het is helaas (nog) niet bekend of deze collectie ook in BelgiĆ« zal verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten