zaterdag 8 september 2012

Artikel over blog

Artikel over blog+extra


Elke maand laat ik even een 'Privé' bericht achter op mijn blog. Dan bedoel ik dat ik even vertel hoe het gaat met de blog, bezoeker enzovoort. Het extra is wat jullie graag zouden willen lezen op mijn blog. Dus jullie mogen kiezen! 

Maar oké; Hoe gaat het nu met mijn blog? Wel, ik moet zeggen dat het nu echt heel goed gaat. Ik heb nu ongeveer 150 bezoekers per dag! Wooow :O !! Daar wil ik jullie even voor bedanken, maar zoals jullie misschien wel weten is er nu maar 1 artikel per dag. Omdat ik gewoon zie dat het eerste artikel dat ik op mijn blog zet het meest word gelezen, dus daarom! 

Dat was het!! Ik weet dat het een kort artikel is, maar ja :). Vergeet zeker niet te schrijven wat jullie graag nog zouden lezen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten