donderdag 23 augustus 2012

Populaire berichten van Beautyspot 2





Vandaag, weer een artikel over de populaire berichten van Beautyspot. Ik heb deze link als is gedaan en veel mensen vonden dit echt een leuk artikel! Vind ik echt TOF! Dus vandaag weer is... . Voor mensen die het niet begrijpen?! Ik laat hier in dit artikel zien wat de meest gelezen artikelen zijn van Beautyspot. Dan kunnen jullie deze artikelen nog is goed bekijken en misschien komt er een artikel tegen die je nog niet hebt gelezen. Dus ben je benieuwd Lees dan zeker verder


Ik heb dit artikel gevonden op de fantastische blog; http://www.beautylab.nl/.

Vorige week schreef ik een artikel met tips wanneer je in een fashion no-buy periode zit, maar tussen de comments las ik dat er eigenlijk ook wel een sterke behoefte was naar een artikel met tips wanneer je in een beauty no-buy zit. Logisch, want dit is natuurlijk grotendeels een beautyblog en tja, met al mijn lovende beautyreviews maak ik het er vast niet makkelijker op voor jullie.
Bovendien kosten make-upjes soms maar een paar euro en dan is het ZO moeilijk om NIET te kopen. En soms is er nét een goede actie bij de parfumerie met 20% korting op JOUW parfum. What to do? Hoe kun je beautyaankopen het beste weerstaan? Ik heb hieronder een artikel uit de oude doos gevist en er wat goede aanvullingen bij gezet om jou door je beauty no-buy te slepen!

Mijn allereerste tip zou zijn: loop geen beautywinkels binnen. Gewoon niet naar binnen gaan. Dus negeer de Kruidvat, Etos, Sephora, Pour Vous, Ici Paris, Yves Rocher, The Body Shop, Lush, Douglas, D.A. (goed, je snapt het idee) en loop in de supermarkten het beautyschap straal voorbij . Kijk, soms ontkom je er gewoon niet aan en moet je tóch echt naar binnen omdat je op zoek bent naar een cadeautje of omdat je tampons op zijn. Ga je naar binnen, houdt je dan aan het volgende:
  1. Laat je niet complimenteren
  2. Laat je niet aanraken
  3. Laat je niet verleiden door een geur
  4. Neem geen mandje aan
  5. Negeer de ‘kassakoopjes’
  6. Goed nadenken
  7. Wees creatief en wees zuinig
  8. Budget Beauty
  9. Make a Wishlist
Wil je dit artikel helemaal lezen. Ga dan naar de zoekbalk en tip de tittel van dit artikel in!
..................................................................................................................................................

Miley Cyrus heeft kort haar !! :o



Het is een béétje oud nieuws (het gebeurde al weer drie dagen geleden), maar Miley Cyrus heeft de schaar in haar lange lokken laten zetten en ze heeft het nu héél kort! Woooooo! Benieuwd naar haar nieuwe look? Miley Cyrus heeft kort haar!

Jaja, ons Miley  heeft haar haar helemaal veranderd, maar hoe ziet het er nu uit en wat vind ik ervan dat vind je allemaal in dit artikel!!
                             Van dit:
                                  
c846a971 Miley Cyrus heeft kort haar!

Naar dit: 

1e1b577f Miley Cyrus heeft kort haar!




Woow, dit is wel heel kort! Ik vind het lang haar mooier als het kort haar. Ik weet niet, maar nu lijkt ze wel heel mannelijk?! ( Mijn mening ) 

..................................................................................................................................................

Goede voorbeelden van Photoshop!


Het is natuurlijk geen nieuws meer dat bijna alle beauty en fashion reclames worden gephotoshopt. Soms wordt alleen het licht en contrast aangepast, en soms worden de personen op de foto compleet uit elkaar getrokken en dan een beetje verkeerd weer in elkaar gezet. Oeps! Ik ga je vandaag wat grappige (of eigenlijk heel erge) photoshop foutjes laten zien.

b334c14a Photoshop foutjes in beauty ads

.............................................................................................................................................



L’Oréal Color Riche Les Ombres


Mooi artikel gevonden op de fantastische blog; http://veracamilla.nl/2012/08/loreal-color-riche-les-ombres/
L’Oréal legt aankomende herfst de focus op de ogen, met nieuwe Color Riche Les Ombres. Ikzelf gebruik graag L’Oréal oogschaduw. Ik ben bijvoorbeeld nog steeds verknocht aan mijn ‘Doutzen oogschaduwpaletje’ (mijn moeder heeft die van Jane Fonda, verschil moet er wezen). Van de nieuwe oogschaduwpaletjes werd ik gelijk vrolijk. Tijd voor een review!
Photobucket


Photobucket
Photobucket
De paletjes hebben vierkante doosjes met afgeronde hoeken en een glimmende, goudkleurige rand. Door de deksel krijg je een peek-a-boo van de kleuren. Want kleur, dat is er. Ik heb een bruin paletje, maar ook eentje met turkooise tinten en zelfs eentje met paars! en geel! De paletjes zijn onderverdeeld in drie categorieën:
Luminous – 1 paletjes
Essential – 6 basis paletjes
Shocking – 2 paletjes
Ik heb Baie d’Émeraudes (Luminous – turkoois), Infiniment Bronze (Essential – bruin), en Disco Smokcing (Shocking – paars! en geel!).
Photobucket
Photobucket
Photobucket
De oogschaduwdoosjes zijn licht en plastic, kwalitatief voelen ze niet heel stevig aan. Wel vind ik dat ze er leuk uitzien. Misschien wel ietwat goedkoop, maar de gouden rand en de kleurtjes die je door de deksel heen kunt zien, zorgen er wel voor dat je make-uptasje/kastje/tafel gelijk wordt opgefleurd. Tijd voor swatches!
Photobucket
Photobucket
Baie d’Émeraudes
Met dit paletje kun je frisse blauwe smokey eyes maken. Blauw als de oceaan, met een prachtige glimmende highlighter. Een verrassende combinatie, die heel goed kan werken. Ben je geen fan van smokey eyes, dan kun je met de turkooise tint op het bewegend ooglid en de highlighter op het wenkbrauwbot, de donkergrijze kleur heel licht blenden in de ardaceboog.

Photobucket
Photobucket
Infiniment Bronze
Een basic paletje met bruintinten kon natuurlijk niet ontbreken. Mooie warme kleuren die overdag, maar ook heel goed ‘s avonds kunnen. Het is maar net hoe je de kleuren gebruikt! Ik vind vooral de highlighter en de bronstint ernaast echt prachtig. Heeft Urban Decay ook niet soortgelijke kleuren in één van de twee Naked palettes zitten? Ik duik mijn oogschaduwla even in…

Photobucket




.............................................................................................................................................





Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel en Laat zeker een reactie achter!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten