woensdag 1 augustus 2012

Haargroei versnellen

Heb je dat ook wel eens dat je naar de kapper gaat en je vraagt; ' Meneer/mevrouw de puntjes er af alstublieft' . En dat je terug komt met mega kort haar en dat je denkt van  Heu ..., dit wou ik helemaal niet.... .  Dat maak ik dus heel vaak mee, maar nu vraag ik echt duidelijk wel van niet te veel eraf! Oké, vorige jaar had ik dat probleem mijn haar was echt niet mooi en ik vond het gewoon afschuwelijk. Je kon er niks mee en dat kapsel maakte mij dan ook nog eens dik had ik het gevoel. Ik voelde mij er dus echt niet goed bij, maar ik ontdekte een paar heel goede tips. Mijn haar groeide in 1 maanden wel ongeveer 5 centimeter gewoon geweldig! Dus heb je spijt van je haar omdat het te kort is of heb je kort haar en wil je innees toch langer haar? Hier zijn mijn geweldige tip.... 




1. Zonlicht: 


In de zon groeit je haar veel sneller dit komt omdat de zon vitamine D geeft aan je haar en daar door gaat je haar veel sneller groeien! Dus is het mooi weer , ga dan een dagje naar het park of naar de zee! Komaan... !

2. Vitamine B: 


Als je je haar sneller wil laten groeien, is het aangeraden om een vitamine B-complex in te nemen. Dit vind u normaal in een Bio-winkel. Natuurlijk zit vitamine B ook in eten hier een enkele voorbeelden er van:


  • Volkoren granen
  • Graankiemen
  • Varkensvlees
  • Lever en niertjes
  • Melk
  • Eieren
  • Aardappelen
  • Peulvruchten
  • Paddestoelen
  • Avocado’s
  • Noten en gedroogde vruchten
  • Bananen

3. Een hoofdmassage: 

Als je je hoofd een massage geeft gaat je haar ook veel sneller groeien.Masseer uw hoofdhuid minstens 1 keer per dag, maar liefst nog op elk moment dat u daar de kans voor krijgt. Bij een goede hoofdhuidmassage beweegt u het vlees over het bot. Ook de hoofdhuid lichtjes bekloppen is ideaal om de haargroei te versnellen en te stimuleren.

4. Knoflook: 


Door knoflook gaat je haar ook sneller groeien.

Heb jij nog tips voor dat je haar sneller gaat groeien? Laat dan zeker een reactie achter voor de andere! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten