zondag 19 augustus 2012

Budget tip 7: Miami Roller Girl blush essence + de collectie


Even een herinnering aan de nieuwe collectie van Essence; 

Essence komt met een heel nieuwe lijn. De Miami Roller Girl collectie! Dus daarom moest ik gisteren wel even gaan winkelen in Den Haag om naar het Kruidvat te gaan. En toen zag ik de collectie van Essence liggen. Ik dacht echt van ''Wauw''! Dat is een mooie collectie, maar veel dingen die er lagen had ik niet echt nodig buiten in ding dat percies naar mij riep: 'Pak mij mee...'. En daar ga ik het vandaag over hebben. Over de mooiste blush (vind ik) van Essence de Miami Roller Girl blush. Natuurlijk heb ik dan niet alles gekocht buiten de blush dus daarom ga ik ook de collectie laten zien als extra :). Dus ben je benieuwd naar de blush en de collectie? Lees dan snel verder...





1. Ik ga eerst wat vertellen over de blush die ik heb gekocht. Waarom ik de blush zo speciaal vind?:  Wel, ik vind de blush zo special omdat de kleuren van licht naar donker gaan. Het gaat van een oranje kleur naar een vel roze kleur. Die twee kleuren vind ik echt heel mooi bij elkaar samen. De blush heet 01 Dates on Skates en erg leuke naam vind ik!


Zie je het? Het gaat van licht naar donker! :)

Plus punten:    - De prijs 3,95 EUR dus lekker goedkoop.
                                    -  De verpakking is echt super leuk.
                                    - De pigmentatie is super goed je ziet de oranje kleur erg goed!



Min punten:    - De pigmantie is goed alleen jammer dat je de roze kleur niet zo goed opvalt,
                                     maar de oranje tint valt wel erg hard op!
                                   - Jammer, dat er zoveel poeder los komt als je er met je kwast in gaat.

Iets voor jou?:  - Als een oranje tint van blush bij je goed staat dan is dit zeker iets voor jou!


2.Dat was dan nog maar één ding van de collectie. In het tweede deel laat ik zien wat de rest is van de collectie! Veel plezier...





Miami Roller Girl oogschaduw 1,59

Oogschaduw met shimmers welke zouden zorgen voor een wet-look effect.
01 bienvenido a miami, 02 vice, vice baby en 03 miami p’ink.

Miami Roller Girl Colour Changing Lip Balm €1,99

Lippenbalsem die veranderd van kleur zodra hij de in aanraking komt met de lippen. De intensiteit van de kleur ligt per persoon anders!
01 miami heat en 02 miami p’ink

Miami Roller Girl Hair Extension €1,49

Haarstrengen voor een leuk effect! Ik hoop alleen niet dat ze ontzettend plastic eruit zien. 
01 bienvenido a miami, 02 miami heat en 03 miami p’ink


Miami Roller Girl Nail Polish €1,79

Nagellak in 4 felle kleuren. Aan de promo foto’s te zien denk ik dat dit hoogstwaarschijnlijk lakken zijn met een transparante sorbet finish.
01 bienvenido a miami, 02 miami p’ink, 03 four wheel drive en 04 miami heat


Miami Roller Girl blush €2,79

Het paradepaardje van deze collectie! Een ombre blush die van roze naar peachy naar oranje gaat.  ;)
01 dates on skates








Geen opmerkingen:

Een reactie posten