zaterdag 12 mei 2012

Lieveling's programma's


Ik krijg soms wel is de vraag of ik mijn lieveling's programma's  wou laten zien aan jullie. Zelf vind ik dit ook leuk om van andere mensen hun lieveling's programma's te weten en dan kan ik misschien zien of ik dat programma ook heel leuk vind . Dus in dit artikel laat ik zien wat mijn lieveling's programma's zijn ...


Tja, ik kijk al heel lang ( ik denk al 4 jaar ) naar Thuis een programma op één. In dit programma gaat het eigenlijk over mensen die gewoon leven en heel wat meemaken. Er komen heel veel mensen bij en gaan dan ook weer weg door bijvoorbeeld: ze gaan dood of verhuizen , ... . Ik moet wel zeggen dat je wel een tijdje moet kijken anders kan je echt niet volgen. Het programma begint om 8:10 uur . Dus dat is niet echt heel laat .
aanrader ?: Voor mensen die houden van een rustig programma , waar geen horror in komt . 
Natuurlijk , moet ik ook een beauty programma hebben. En dit jaar is er een programma gekomen .Beautyschool is een programma van vijftv waar meisjes en jongens leren mensen te maquilleren . Hier zien we eigenlijk wat ze leren eigenlijk een dag achter de schermen .
aanrader ? : Voor mensen die houden van beauty .
Het programma begint om 10:00 uur .



Welke programma's kijken jullie nu veel op dit moment ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten