woensdag 9 mei 2012

Lievelingen van de maand ( make-up )


Deze keer is 'de lievelingen van de maand' daar vertel ik over mijn lieveling's make-up van de maand . Hier laat ik mijn producten zien die ik echt fantastisch  vind of gewoon veel heb gebruikt. Ben je benieuwd Lees dan verder ...





Als eerste mijn beste parfum van dit moment . De loverdose parfum van Diesel . Ik heb de grootste , maar je kan ook de kleinste kopen of een middelmatige grote . Het ruikt heel vrouwelijk en zoet . De parfum is perfect voor in de zomer en of de winter . Ik raad deze zeker aan voor vrouwen die houden van een echt vrouwelijke geur . Deze geur is ook niet zo'n geur die je na een halfuur niet meer ruikt , niet dus deze geur blijft een hele dag zitten en ruik je zelf de volgende dag nog ! Geweldig .


Dan als tweede , heb ik de Prime and Fine poeder van M.A.C . Ik heb zelf de pen geraakt ! Deze poeder zorgt ervoor dat je make-up lang blijft zitten en het maakt ook je gezocht mat . Dit is echt zo'n product dat echt ieder blogger en of beautyfreak in zijn kast moet liggen . Deze poeder bestaat ook in een losse poeder . Die heb ik ook , maar ik vind zelf de vaste poeder veel beter .


Dan deze super mooie blush van de BodyShop . Dit is een Duo-blush . Ja, over dit product heb ik niet echt veel te vertellen alleen dat ik de blush super mooi vind !

Deze nagellakjes zijn ook mijn favoriet en vooral die van Essie .



Dit was het al weer . Deze producten zijn echt mijn favoriet van deze maand . Wat zijn jullie favorieten van deze maand ? 


(Ik weet dat ik niet altijd elke dag een artikel plaats , maar dat komt door het school , maar stoppen doe ik nooit ) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten