zaterdag 5 mei 2012

artikel: M.A.C sessie

Ik ben vandaag terug , sorry dat ik zo lang ben weggeweest ( allé voor sommige dan ) . Dat komt omdat ik 2-daagse naar Nederland ben geweest met het school en nu ben ik terug . Ik  ben vanmorgen om half 10 naar het Shoppingcentrum geweest voor de M.A.C sessie .
Daar leerde ik over hoe je een zomer look maakte en een natuurlijke look . Ik heb dan innees mijn blog voorgesteld aan de mensen die er waren . Ik was de jongste die daar was . Het waren vooral meisjes van 20 tot 50 jaar en ik ben 14 jaar , maar de meeste vonden het fantastisch dat ik al zo met beauty bezig ben en sommige mensen hadden daar zelf al van mijn blog gehoord ( echt zo leuk ) !
De make-up sessie koste 55 euro . Waarvan je na de make-up sessie 50 euro mag gebruiken in de winkel . Ik heb wel wat dingen gekocht , maar daar komt nog een  artikel van . Ik heb zelf een nieuw boek van M.A.C gekregen ( gratis was zo blij ) . Daar komt ook nog een artikel van .


Ik heb echt wat bijgeleerd . Ik heb de nieuwe kleuren gezien en de nieuwe collectie's van M.A.C (ze zijn echt prachtig ) .

Ik wil nog zeggen dat er normaal nog 2 of 3 artikelen komen van de M.A.C sessie . Alvast bedankt voor het lezen van dit artikel !

En hebben jullie nog producten gekocht van M.A.C ? Laat dan een reactie achter . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten