dinsdag 10 april 2012

Parfum 8 : L ' occitane

L' Occitane komt binnenkort , in mei met om percies te zijn met een nieuwe collectie . De lekkere geur  
Pivoine Délicate  eau de toilette ruikt heerlijk naar een roos . Het valt mij vooral op dat meer geuren op rozen ruiken ! Naast geur zijn er ook andere producten , zoals cosmetica en een geweldige glitterpoeder . Ik zou zeggen nu moederdag er aan komt dit misschien wel een aanrader is ;)  . De geur trekt mij niet echt zo heel hard aan , maar de meeste vrouwen houden wel van rozen . De geur ruikt heel zacht en lief . Ik laat jullie graag de collectie zien !

Deze foto is niet zelf getrokken ! Bron Beautygloss.nl
De geur is super leuk verpakt en ruikt echt super zomers en fris . Het flesje zelf is wel mooi , maar ik vind het niet echt een topper !  Ik denk dat dit zo'n geur is waar je niet genoeg van kan krijgen . Het is natuurlijk altijd een heel mooi cadeau of om gewoon is aan iemand te geven . De basis noten zijn hout en musk en de topnoten zijn perzik en citroen .

prijs: 39 euro
Deze foto is niet zelf getrokken ! Bron Beautygloss.nl 


Wat een tof idee zo'n 2 lipglossjes aaneen ! Dit kan je dus echt gemakkelijk mee naar school , werk , ... mee dragen . Fantastish ! 

prijs: 20 euro 
Deze foto is niet zelf getrokken ! Bron Beautygloss.nl 
Dan de shimmering powder . Dit vind ik toch het leukst en het mooiste producht van de collectie .
Dit product gebruik je gewoon met een poef . Er zit lekker veel in dus je kan er wel een tijdje mee doen hé . 

prijs: 27 euro


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten