maandag 30 april 2012

Wishlist april


Iets nieuws op Beautyspot : My Wishlist . Hier vertel ik over wat ik graag op dit moment van beauty wil hebben . Dit heb ik niet zelf uitgevonden , maar dit doen heel veel beautybloggers dus ik vond het ook wel leuk om mijn eigen 'verlanglijstje' te maken . Ben je benieuwd kijk dan zeker verder ...
1. de M.A.C Hey Sailor collectie vind ik echt prachtig ! Deze producten wil ik echt zo graag , maar ik ben uitgenodigd op de M.A.C sessie en daar stellen ze de collectie voor en ze zouden ook de producten 'gratis' geven omdat we zijn gekomen ( dat zij een vrouw tegen mij in de M.A.C winkel ) .

2. De Welda  Vitaliserende Gezichtsolie Parels lijkt mij zo'n fantastisch product . Welda vind ik al jaren lang een gewelig product .

3. Een nieuwe krultang . Oke , ik weet het eigenlijk heb ik al 4 krultangen , maar ik zou er graag één hebben met 25mm (1 inch ) .

4. Een Dior product . Gewoon , het maakt niet uit . Ik heb gewoon nog is zin om een Dior product te kopen . Ik heb er al aardig wat , maar ik zou graag nog is een foundation hebben van Dior omdat het blijkt dat die foundation zo goed zijn .

5. Dit is niet echt beauty maar toch , ik zou graag nog is een zilver ketting hebben . Op dit moment dat ik dit artikel post zal ik het al hebben omdat ik morgen er één ga kopen en een artikel plaat ik altijd morgen ( pakt het is nu zaterdag dan post ik het artikel zondag ).

6.De nieuwe Flower Pary van Yves Rocher . Ik heb de eerste er al van , maar ik zou graag de nieuwe hebben voor de zomer .

7. Ik zoek naar nieuwe mandjes voor mijn make-up , want ik heb een nieuwe kast gekocht in de Ikea (dezelfe als beaurygloss en dezelde mandjes heb ik nu ook )


Voila , dat was mijn eerste verlanglijstje ! Wat verlang jij heel hard op dit moment ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten