zaterdag 28 april 2012

Budget : Catrice Prime and Fine

Catrice Prime and Fine 
Over deze producten wou ik al heel lang een artikel schrijven . Gewoon , ik vind deze producten echt geweldig ! Ik wou daarom nog even testen of ze geen pukkels veroorzaken . Maar niet dus ! Ben je benieuwd , kijk dan zeker naar dit artikel ...

Zo ik al zei , ben ik echt tevreden over deze producten . De Smoothing Refiner is een basis eigenlijk voor op je gezicht en dan kan je bijvoorbeeld beginnen met je foundation of je poeder .
Dit product zorgt ervoor dat je gezicht een goede basis heeft waar je mee begint .
Het zorgt ook voor dat je foundation niet te snel gaat glijden van je gezicht .
Smoothing Refiner 
Zo als je al kan zien heb ik dit product van Catrice al goed gebruikt :) .
Oke , ik heb ook de  Translucent Loose Powder getest . En over dit product ben ik echt super tevreden . Dit product moet je na dat je al je make-up hebt opgedaan op je gezicht doen .
Het zorgt ervoor dat je make-up langer blijft zitten en het matt maakt .Dus dat je make-up niet zo snel gaat glimmen . Ik vind ook de verpakkingen van de producten super mooi en chic !

Wat vinden jullie van de producten van Catrice ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten