vrijdag 6 april 2012

Budget 5


Al jaren had ik geen neusstrips meer gebruikt, en toen ik ze laatst bij de Kruidvat zag liggen nam ik weer eens een doosje mee, voor €3,59. Meteen in de review!
68ca270c Kruidvat Reinigende Neusstrips
Het doosje ziet er wat saai uit. Kruidvat zou wel eens wat aan haar huisstijl en verpakkingen mogen doen!
1a26caf1 Kruidvat Reinigende Neusstrips
Op de achterkant staat uitleg en gebruiksaanwijzing. Het is heel makkelijk:
  • Je reinigt je huid
  • Je maakt je neus nat
  • Je plakt de strip er op (met de gladde kant op je neus)
  • Je wacht tot de strip hard is
  • Je trekt de strip er af
En dan trekt de neusstrip alle inhoud van je poriën mee. Vooral de poriën van je neus zijn vaak groter dan de rest en daar gaat altijd wat meer troep in zitten. Je neus bevindt zich in de T-Zone, die altijd wat vetter is en waar je ook altijd wat sneller puistjes krijgt. Zeker op je neus zie je gauw ‘stipjes’ en mee-eters. Je krijgt je poriën over het algemeen ook wel schoon door twee keer in de week te scrubben, maar echt zo diep reinigen lukt niet zonder zo’n neusstrip. Je kan ook een heel krachtig peel-off masker gebruiken maar ik heb er nog geen een gevonden die zó sterk en goed is dat ‘ie echt de poriën van mijn neus ‘leeghaalt’. Daarnaast is een peel-off masker veel meer gesmeer en gedoe, zo’n neusstrip is lekker snel en makkelijk, en je krijgt er ook geen troep van. Fijn!
a8dfc07f Kruidvat Reinigende Neusstrips
Waarschuwingen op de achterkant. Niet gebruiken bij huidproblemen, kijk uit met overgevoeligheid, niet vaker dan een tot twee keer per week gebruiken (al vind ik dat ook nog veel, een keer in de maand is vaak zat), en als je de strip er niet goed afkrijgt, even nat maken. Duidelijk en simpel! Wel goed dat er zulke heldere aanwijzingen op de verpakking staan, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker!
588cad3e Kruidvat Reinigende Neusstrips
In het doosje zitten zes individueel verpakte strips. Handig om op vakantie mee te nemen, één zo’n pakje!
c4f9d459 Kruidvat Reinigende Neusstrips
En dit zit in zo’n zakje. Je kan dit er makkelijk af trekken en dan met de onderkant op een natte neus plakken. Even goed aandrukken en dan tien minuutjes tot een kwartier wachten.

Het er af trekken doet geen pijn, en als dat wel zo is kan je de strip dus nog even opnieuw nat maken en er dan zachtjes aftrekken. De vorm van de strips zijn ook goed, ze bedekken mijn hele neus, maar ik heb dan ook geen grote neus… Ik denk wel dat ze wat te klein zijn als je neus iets groter is dan de mijne. Dus wat dat betreft had Kruidvat de strips wel net wat langer kunnen maken.
Het werkt snel, makkelijk en goed, en een doosje met zes strips kost €3,59. Er zijn goedkopere strips (bij de Action bijvoorbeeld) maar die heb ik nog niet getest. Deze werken heel erg goed, zijn niet duur (€0,60 per strip) en je gebruikt één strip per keer. Ik gebruik ze zelf nu ongeveer een keer per maand, vaker is echt niet nodig.
Aanrader dus, de Neusstrips van Kruidvat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten