dinsdag 27 maart 2012

MAC Viva Glam Nicki !

MAC Viva Glam Nicki


Begin maart is de nieuwe Viva glam lipstick van Nicki Minaj (en Ricki) in Nederland geïntroduceerd. Een jaar lang zit deze lipstick in het vaste assortiment, je hoeft dus niet naar de winkel te rennen want hij blijft nog wel even beschikbaar. De lipstick kost 18,00 euro voor 3g en de totale opbrengst van de verkoop van alle Viva Glam producten gaat naar het MAC Aids fund, fantastisch toch?! Met Viva Glam is sinds 1994 ruim 235 miljoen dollar opgehaald, het streven is om dit jaar op 250 miljoen dollar uit te komen.
De verpakking is net als alle andere MAC lipstick verpakkingen, een zwart doosje. Maar deze is toch net iets specialer door de handtekening van Nicki in het rood over het doosje geschreven.
Ook is de huls van de lipstick net iets specialer met de rode details en ook hier zie je weer de handtekening terugkomen aan de binnenkant van de huls. Nicki ging voor een fluorroze lipstick. Het is een superfelle barbieroze tint met een gele ondertoon die iedereen kan dragen.
De lipstick is erg goed gepigmenteerd en heeft een satijnen (satin) finish. Dat betekent dat het een lichtglanzend resultaat geeft. En net als alle ander MAC lipsticks, draagt deze prettig op de lippen omdat hij erg romig is. Het aanbrengen gaat hierdoor ook super makkelijk. En ja, hij ruikt heerlijk naar vanille! Ook is de houdbaarheid van de lipstick erg goed te noemen. Na een uur en wat eten en drinken heb ik nog steeds de prachtige roze kleur (ietsje lichter geworden) op mijn lippen zitten.
Hierboven zie je een laagje, met de pigmentatie zit het dus wel goed! Ik moet eerlijk zijn, hij is erg gewaagd maar ik vind hem werkelijk prachtig! Je moet met deze kleur in het openbaar de rest van je make-up wel rustig houden anders lijk je echt op een barbie! In de zomer zal hij straks prachtig staan met een licht gebruinde huid. Ik heb er zin in!
Hieronder zie je de lipstick swatch fullface. Ik heb gelijk een inspired promo make-up look gemaakt die Nicki droeg op de fotoshoot. Ik vond het zo’n leuke, felle en gewaagde combinatie, die moest ik namaken met mijn nieuwe 88 palette! En ik moet zeggen, het resultaat vind ik eigenlijk best wel leuk geworden! Al zou ik hier niet snel mee over straat gaan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten