donderdag 29 maart 2012

Budgettip: Catrice

Elke dinsdag worden alle producten aangevuld in mijn Kruidvat, dus gisteren na werk snelde ik even langs om te kijken of de nieuwste limited edition collecties van Catrice en Essence waren aangevuld. En ja hoor, lucky me! Ik had de Eye Aquarelle Duo Chalks al gespot op het Kruidvat event en toen ik ze daar swatchte wist ik dat ik ze absoluut in huis moest halen. Ze zijn namelijk helemaal de bom! That’s right. Ik zei ‘de bom’.

De Duo Chalks komen uit de limited feMALE collectie die momenteel in de schappen ligt. Meestal wordt de display binnen no-time leeggegraaid, maar ik had mazzel en heb mijn hand weten te leggen op maar liefst alledrie de kleurenduo’s. Op de foto zien jullie van boven naar beneden:
  • C02 – Tomboy mosgroen/grijs en blauw/paars
  • C01 – Love me Gender terra/oranje en taupe met warme ondertoon
  • C03 – Boys are Back light taupe met lila ondertoon en donkergrijs

Waar doen deze blokjes ons toch aan denken? Kennen jullie de Shimmer Cubes van The Body Shop? Dat zijn exact dezelfde blokjes, qua formaat en structuur dan, die ze per 4 verpakken in een palette. De Shimmer Cubes kosten €22 per 4 stuks. Deze blokjes van Catrice doen wat mij betreft niet onder voor die van TBS. Dit zijn hoge kwaliteit oogschaduwblokjes in prachtige kleuren en met een shimmery finish die schittert in het zonlicht. Echt heel erg mooi.

Maar hoe duur zijn deze Catrice Duo Chalks dan? Ze kosten slechts €2,99 per 2 stuks. Dat is €1,50 per blokje en bijna 4 keer zo goedkoop ten opzichte van de Shimmer Cubes van TBS. Heb je de Shimmer Cubes van The Body Shop dus altijd al willen hebben, maar had je er nooit het budget voor? Sla dan als een gek deze Duo Chalks van Catrice in voordat ze uitverkocht zijn.

Ook voor de dames die al wel een Shimmer Cube palette in hun bezit hebben zijn deze Duo Chalks leuk. Gezien ze hetzelfde formaat hebben kun je deze blokjes ook gewoon in je TBS palette plaatsen, omdat je bijvoorbeeld een kleurtje hebt die op is of omdat je even wilt afwisselen. Deze Duo Chalks zijn goede aanvullingen op de Shimmer Cubes die je al hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten