vrijdag 30 december 2011

l'oréal professionnel paris TEC hot style

Ik was overlaats bij de kapper en ik had gevraagd of hij mijn haar wou stijlen .
Dus hij begon met mijn haar te drogen en dan deed hij er een soort crème in en begon te stijlen .
Maar toen ik aan mijn haar kwam was het gewoon zijdezacht ,het voelde geweldig aan !!
Dus in dit artikel gaat het vandaag over de  l'oréal professionel paris tec hot style .


Het kost 13.45 euro en is alleen verkrijgbaar bij de kappers dus niet bij de drogisterij !
Je hebt maar een klein beetje nodig voor in je haar .


Hot system perfect voor glad haar , zijdezacht gevoel . En is speciaal voor de stijltang .
gebruiksaanwijzing :

Op gewasssen  en droog haar aanbrengen .
Een kleine hoeveelheid gebruiken van het product en lok per lok in masseren .En dan gladstrijken met de stijltang .

PS : er is nu een nieuwe lijn (zie afbeelding)





de striphelden














de producten




Geen opmerkingen:

Een reactie posten